اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت امسال صورت می‌گیرد

افتتاح 50 پروژه حوزه راه و شهرسازی استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره راه و شهرسازی فارس گفت: در هفته دولت سال جاری بیش از 50 پروژه توسط این اداره کل در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 50 پروژه حوزه راه و شهرسازی استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هوشنگ عشایری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است، اظهار داشت: در هفته دولت امسال پروژه‌های عمرانی بسیاری توسط اداره کل راه و شهرسازی در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد که آغاز افتتاح آنها از دوم شهریورماه، آغاز هفته دولت است.

وی میزان اعتبار این پروژه‌ها که بیشتر در حوزه‌های راه‌سازی، راهداری و راه روستایی است را بالغ بر 476 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: احداث بزرگراه شیراز – فسا – داراب - گهکم به طول 11 کیلومتر، راه اصلی آباده طشک - ارسنجان به طول 15 کیلومتر، راه اصلی استهبان - ایج به طول چهار کیلومتر، راه اصلی فسا - جهرم به طول شش کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی سورمق – اقلید - یاسوج به طول 9 کیلومتر از جمله این پروژه‌هاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: مجتمع فرهنگی و دفتر امام جمعه شیراز، ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی محور خشت - کنارتخته که توسط این اداره کل احداث شده نیز آماده بهره‌برداری است که در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

عشایری ادامه داد: بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی شیراز - بوشهر به طول هفت کیلومتر، خرامه - کربال به طول 15 کیلومتر، فدشکویه -زاهدشهر به طول چهار کیلومتر، گردنه خرسی شهرستان پاسارگاد به طول 10 کیلومتر، امام‌شهر به کارزین و شهر پیر شهرستان قیروکارزین به طول 11 کیلومتر و رفع نقاط پرحادثه جاده‌های حوزه استحفاظی این استان از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول تصریح کرد: تعدادی از پروژه‌های مسکن مهر در برخی از شهرستان‌های استان فارس نیز آماده بهره‌برداری و تحویل به صاحبا‌نشان است که پس از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خاطرنشان کرد: هم‌چنین پروژه‌های بسیاری در حوزه راه‌های روستایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

این مقام مسئول دیدار با خانواده‌های شهدا، بزرگداشت روز کارمند و تجلیل از کارمند نمونه، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... را از دیگر برنامه‌های هفته دولت این دستگاه اجرایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول