اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان:

بخش خصوصی متولی ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی متولی ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی در اصفهان نمی‌شود چراکه دکه داری منفعت مالی چندانی نیست.

بخش خصوصی متولی ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی نمی‌شود

حبیب الله تحویل پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی‌ها، اظهار کرد: روزنامه‌فروشی صرفاً یک فضای فرهنگی است و این در حالی است که متقاضیان با دید اقتصادی وارد این عرصه شده و وقتی متوجه سود ناچیز آن می‌شوند از سرمایه گذاری صرف نظر می‌کنند.

وی با اشاره به محقق نشدن ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی، افزود: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان فراخوانی مبنی بر مناقصه ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی در سایت خود به صورت سراسری فراخوان کرد، اما متولی برای آن پیدا نشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: متولی دکه‌های روزنامه‌فروشی سازمان فرهنگی و اجتماعی نیست، اما اگر در مناقصه ساماندهی متولی پیدا نشود مجبوریم با وجود اینکه جزء وظایف نیست به این قضیه ورود و هزینه کنیم.

وی دلیل این امر را در آمد زا نبودن دکه‌داری در اصفهان برشمرد و گفت: باید بخش خصوصی به این حوزه وارد شود.

تحویل‌پور گفت: از نظر ما شرایط حاکم در دکه‌های روزنامه در اداره کردن شهر برای ما مشکلی را ایجاد نمی‌کند اما ترجیحاً بخش خصوصی باید اداره آن را بر عهده بگیرد.

وی ادامه داد: حتی در این راستا ترک تشریفات کردیم و شرایط را به نحوی فراهم کرده‌ایم که متولی پیدا شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در اصفهان برای صدور مجوز دکه‌های روزنامه‌فروشی در شهرداری مشکلی نداریم، اما سطح روزنامه خوانی در اصفهان بسیار پایین و بر این مشکل افزوده است.

وی همچنین از برنامه‌ریزی یک ماهه موج دوم ساماندهی دکه‌های روزنامه‌فروشی در اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول