اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشخص شدن اسامی داوران و ناظران

کشتی‌گیران قمی در مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای با حریفان پیکار می‌کنند

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیران قمی از امروز در مرحله نهایی پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

کشتی‌گیران قمی در مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای با حریفان پیکار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی کشورمان، مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای کشتی در حالی از امروز آغاز می‌شود که اسامی داوران و ناظران مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی جوانان نیز مشخص شده است.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی جوانان صبح و بعد از ظهر روزهای 31 مرداد و اول شهریور ماه در قالب دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود.

برای این منظور اسامی داوران و ناظران این رقابت‌ها نیز اعلام شد تا آنها رقابت تیم‌های مدعی قهرمانی این دوره از پیکارهای لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را در مراحل مقدماتی و نهایی به بهترین نحو قضاوت کنند.

این در حالی است که در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور تیم‌های گلستان، تهران، البرز، گیلان، اردبیل، لرستان، کردستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و قم حضور دارند.

در حالی که قرار بود تیم‌های کشتی دو رده سنی نوجوانان و جوانان استان‌های قم، سمنان، مرکزی، البرز و تهران به مدت دو روز به میزبانی هیئت کشتی استان قم در مرحله رفت مقدماتی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در قم به رقابت بپردازند، دو تیم حتی به قم سفر نکردند.

سمنان و مرکزی تیم‌های غایب این مرحله از رقابت‌ها بودند و در نهایت جدال برای صعود به مرحله نهایی بین سه تیم در قم برگزار شد و در حالی که قرار بود دیدارهای دور رفت در قم برگزار شود، با تصمیم نماینده فدراسیون کشتی تیم‌های حاضر در گروه دوم علاوه بر انجام رقابت‌های دور رفت، مسابقات دور برگشت خود را نیز برگزار کردند.

بدین ترتیب در پایان مرحله مقدماتی مسابقات سومین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود کردند که بر این اساس دور نهایی با شرکت 10 تیم در شهریور به انجام خواهد رسید.

در نهایت از لیگ رده سنی جوانان تیم تهران با کسب چهار پیروزی مقابل قم و البرز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شد اما از بین قم و البرز تیم قم به لحاظ عملکرد بهتر در اجرای فن به مرحله نهایی راه یافت.

در نتایج به دست آمده در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در قم، تیم قم در جدال با تهران و البرز هر دو حریف خود را از پیش رو برداشت و بدین ترتیب در لیگ نوجوانان به‌عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول