اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس ‌راه استان قزوین در گفت‌وگو با فارس:

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به تهران / تصادفات همچنان قربانی می‌گیرد

خبرگزاری فارس: جانشین پلیس ‌راه استان قزوین با اعلام این خبر که ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به قزوین و تهران نیمه‌سنگین است، گفت: صبح امروز نیز بر اثر دو تصادف دو نفر جان باختند.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به تهران / تصادفات همچنان قربانی می‌گیرد

بهرام زینلی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت:‌ محورهای مواصلاتی منتهی به قزوین و تهران و همچنین محورهای دیگر از سمت مرکز با ترافیک نیمه سنگین همراه است.

وی افزود: محور قزوین رشت نیز در هر دو لاین با ترافیک نیمه‌سنگین روبه‌رو است.

جانشین پلیس ‌راه استان قزوین در ادامه با اشاره به تصادفات رانندگی روزهای اخیر عنوان کرد: صبح امروز بر اثر چپ کردن یک دستگاه سواری پژو 405 راننده این خودرو برای مداوا به بیمارستان منتقل شد که متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

وی ادامه داد: پلیس علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی راننده تشخیص داده است.

زینلی تأکید کرد: ساعت 11 امروز نیز یک راکب موتورسیکلت در جاده قزوین رشت بر اثر تصادف با یک دستگاه کامیون در دم جان باخت.

وی تصریح کرد: بیشتر تصادفات جاده‌ای بر اثر عدم توجه کافی به جلو توسط رانندگان ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی است که باید برای کاهش تصادفات این مسئله از ناحیه مسافران مورد توجه قرار گیرد.

جانشین پلیس‌ راه استان قزوین ادامه داد: یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که منجر به تصادفات مرگبار در محورهای مواصلاتی می‌شود توقف غیر اضطراری در لاین اضطرار است که این موضوع در دو روز گذشته علت بسیاری تصادفات منجر به فوت بوده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول