اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم شهرداری یاسوج:

مردم کهگیلویه و بویراحمد به تیم شهرداری یاسوج عشق می‌ورزند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مردم این استان به تیم خود عشق می‌ورزند و همواره از آن حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

مردم کهگیلویه و بویراحمد به تیم شهرداری یاسوج عشق می‌ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی شامگاه سه‌شنبه در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج، این تیم را متعلق به همه استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و اظهار کرد: مردم این استان در نقاط مختلف آن به تیم فوتبال شهرداری علاقه دارند و به شیوه‌های مختلف این تیم را یاری می‌کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد: بازی خوب، غیرت‌مندانه و منطقی بهترین پاسخ بازیکنان تیم شهرداری یاسوج به خیل طرفداران خود است که امید داریم در لیگ امسال این مهم بیش از گذشته محقق شود.

وی گفت: تماشاگران و فوتبال‌دوستان سرمایه‌های ورزش این استان هستند و همه کسانی که در فوتبال زحمتی می‌کشند به عشق این مردم و طرفداران است.

نگین‌تاجی با بیان اینکه تیم شهرداری یاسوج در دوران فعلی بیش از هر زمان دیگری از حمایت تماشاگران خود برخوردار است، بیان کرد: بدون شک مردم نتیجه خوب را از تیم خود می‌خواهند، ولی با وجود شکست تیم، اگر ببینند که بازیکنان و کادر فنی همه تلاش خود را کردند و متعصبانه و با غیرت بازی کردند، با خوشحالی سکوهای تماشاگران را ترک می‌کنند.

* صمد اکبری به عشق مردم از قردادهای بالاتر گذشت

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ماندن صمد اکبری بازیکن بومی و کاپیتان تیم شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: این بازیکن و همه بازیکنان بومی این استان از سرمایه‌های فوتبال ما هستند که محبوبیت خاصی نیز در میان مردم و هواداران دارند.

شهردار یاسوج ادامه داد: صمد اکبری با وجودی که قراردادهای بسیار بهتری با تیم‌های دیگری داشت ولی ترجیح داد در تیم فوتبال استان خودش خدمت کند که بدون شک ما قدر چنین بازیکنانی را می‌دانیم.

نگین‌تاجی اضافه کرد: تیم شهرداری یاسوج بدون توجه به نام‌ها از بازیکنان مستعد و پرتلاشی در این فصل بهره می‌برد که امید است این تیم بتواند خواسته‌های بجای مردم این استان را برآورده کند.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: تیم شهرداری یاسوج با نگاهی آینده‌نگر به آینده فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، به پرورش و تربیت بازیکنان بومی مستعد اقدام می‌کند و این یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این تیم پرطرفدار است.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازی کردن در شهر یاسوج را به لحاظ وجود تماشاگران مشتاق و متعصب برای هر تیمی سخت دانست و تاکید کرد: شهرداری یاسوج حریفی قدرتمند برای همه تیم‌های حاضر در جام آزادگان و جام حذفی خواهد بود.

نگین‌تاجی با تقدیر از بازیکنان تیم شهرداری یاسوج تصریح کرد: چه بازیکنان قدیمی و چه بازیکنان جدید، بسیاری از مشکلات را تحمل کردند و ما نیز از هیچ تلاشی برای رفاه این بازیکنان دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: هزینه کردن‌های هنگفت همیشه به معنای کسب نتیجه نیست و تیم شهرداری یاسوج با همتی که در بازیکنان و کادر فنی و حمایت مسئولان دیده می‌شود، نتایج آبرومندی را برای استان کهگیلویه و بویراحمد کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول