اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

آزمون ارتقای کمربند کشوری تکواندو برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون ارتقای کمربند کشوری تکواندو در این استان خبر داد.

آزمون ارتقای کمربند کشوری تکواندو برگزار می‌شود

محسن عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: آزمون ارتقای کمربند کشوری تکواندو قرمز تا مشکی دان دو آقایان و بانوان همزمان با سوم شهریورماه جاری در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، افزود: این آزمون با حضور تکواندوکاران شهرستان‌های هفت‌گانه این استان برگزار می‌شود.

عبداللهی بیان داشت: بدون تردید شرکت تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در این دوره‌ و آزمون موجب ارتقای آنها از نظر فنی و معلومات در این رشته ورزشی خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری این گونه آزمون‎‌ها در این استان در ارتقای سطح ورزشکاران و رشد و توسعه ورزشکاران این استان و بالا بردن جایگاه تکواندو چهارمحال و بختیاری در سطح کشور تاثیر بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: در استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک‎هزار تکواندوکار آموزش‌دیده وجود دارد، و زیر نظر هیئت‌های تکواندو شهرستانی این استان تمرینات خود را زیر نظر مربیان خود انجام می‌دهند.

عبداللهی با بیان اینکه ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در سطح کشور افتخارات زیادی کسب کرده‌اند، تاکید کرد: علی حیدری، رضا حاتمی، رضا قوامی، مسعود لایق، محمدرضا بابادی و محمد سهرابی دارندگان مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته هستند.

وی افزود: عدم برگزاری کافی مسابقات در این استان، عدم توجه به قهرمانان و نبود اسپانسر از مهم‌ترین مشکلات هیئت تکواندو در استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول