اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
۶ و ۷ شهریورماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان

خبرگزاری فارس: همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در روزهای ششم و هفتم شهریور در پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در گیلان

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همایش شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در روزهای ششم و هفتم شهریورماه امسال در پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

در این همایش محمد مهدی‌نژادنوری معاون فناوری و پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علیرضا قربانی معاون وزیر و رییس همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ‌ماهسار از پاکستان به عنوان نماینده کامستک و همچنین سعادتی استاندار گیلان حضور خواهند داشت.

این همایش به عنوان اولین مجمع عمومی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی با هدف تصویب اساسنامه شبکه با حضور نمایندگانی از کشورهای پاکستان، ترکیه، تونس، تانزانیا، مالزی، نیجریه، سوریه و سنگال تشکیل خواهد شد.

در این نشست علاوه بر طرح موارد مرتبط با شبکه پارک‌ها، کارگاه آموزشی با عنوان " نقش پارک‌های علم و فناوری در توسعه اقتصادی دانش بنیان" با حضور رؤسا و معاونین پارک‌های علم و فناوری کشور برگزار خواهد شد.

پارک علم و فناوری گیلان در سال گذشته از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان دبیرخانه و محل استقرار شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی و بعنوان کانون هماهنگی و ارتباط بین پارک‌های کشورهای اسلامی معرفی و دبیرخانه مذکور با حضور پروفسور عطاءالرحمان، هماهنگ کننده کل کامستک، و در دی‌ماه 1390، افتتاح شد.

کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی (کامستک) دارای سه کمیته می‌باشد که ازجمله آنها کمیته علم و فناوری است که شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان زیر مجموعه این کمیته محسوب می‌شود.

محل دبیرخانه شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی -به نشانی اینترنتی http://gstp.ir/www.instp.ir-، در ساختمان اصلی پارک علم و فناوری گیلان مستقر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول