اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

وحدت واقعی نیازمند ایده‌های صاحبنظران شیعه و سنی است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به منظور وفاق بیشتر و وحدت واقعی از تمامی ایده‌های صاحبنظران فرهنگی اعم از شیعه و سنی در استان بهره می‌بریم.

وحدت واقعی نیازمند ایده‌های صاحبنظران شیعه و سنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان فرهنگی و اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با هدف ایجاد وحدت و امنیت از سازمان تبلیغات اسلامی انتظارات زیادی داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: من با ارگان مقدس سازمان تبلیغات اسلامی آشنایی دیرینه داشته و همچنان که در مراسم معارفه‌ام تأکید کرده‌ام، شعار کاری من فعالیت فرهنگی، وحدت و امنیت است، لذا از تبلیغات اسلامی استان انتظارات زیادی در این زمینه دارم و می‌خواهم که با همراهی علمای منطقه به بنده کمک شود تا بتوانیم در کنار یکدیگر امورات را انجام داده و بر مشکلات به ویژه مشکلات فرهنگی غلبه کنیم و وظیفه دینی را به عنوان سربازان حضرت امام زمان (عج) در این منطقه حساس به خوبی انجام دهیم.

نارویی بر استفاده از تمامی ایده‌های صاحب‌نظر در عرصه فرهنگی اعم از شیعه و سنی برای ایجاد وفاق بیشتر و وحدت واقعی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام صفر قربانپور نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی جامع از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان، با توجه به حضور روحانیون و ضرورت انجام فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی از استاندار درخواست کرد تا تلاش شود نگاه فرهنگی در استان غلبه پیدا کند و برای ایجاد همدلی و وفاق ملی و رونق پیدا کردن امورات مذهبی سرمایه گذاری مناسبی صورت پذیرد.

علی اکبر طاهری معاون اداری و مالی، محسن ارباب افضلی معاون فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدزاده رئیس اداره فرهنگی، موسی آبیز ذیحساب، طیبه اسماعیلی یکتا، مسئول امور بانوان و مهدی علی‌محمدی کارشناس دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان، محمدرضا جهانزاده رئیس شورای هیئت‌های مذهبی و خزائیان رئیس کانون مداحان تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول