اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی خبر داد

پخش بسته‌های مواد غذایی یک ماه در بین زلزله‌زدگان/ توزیع وسایل گرمایشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی گفت: هلال‌احمر بعد از این اقدام به پخش بسته‌های غذایی 10 روزه تا یک‌ماهه خواهد کرد و به علت رسیدن فصل سرما "والر" و "پیت" نفت و سایر وسایل گرمایشی توزیع خواهد کرد.

پخش بسته‌های مواد غذایی یک ماه در بین زلزله‌زدگان/ توزیع وسایل گرمایشی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز نوری چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور از مناطق زلزله‌زده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله نیروهای امدادی شعب هریس، اهر و ورزقان خود را به مناطق زلزله‌زده رسانده بودند و از طرفی عوامل امدادی هلال‌احمر شهرستان‌های معین شهرهای زلزله‌زده خود را به مناطق زلزله‌زده رسانده و مشغول عملیات‌های جست‌وجو و نجات شده بودند.

وی ادامه داد: در تبریز نیز بلافاصله با فراخوانی ادارات عضو کارگروه امداد و نجات، ستاد بحران فعال و مدیریت لازم اعمال می‌شد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان با اشاره به عملیات‌های جست‌وجو و نجات در شب اول زلزله گفت: تقریبا تا صبح عملیات جست‌وجو و نجات تا حدود زیادی انجام گرفته و اسکان اضطراری آغاز شده بود.

نوری به تثبیت نسبی اوضاع زلزله‌زدگان اشاره کرد و افزود: هلال‌احمر بعد از این اقدام به پخش بسته‌های غذایی 10 روزه تا یک‌ماهه خواهد کرد و به علت رسیدن فصل سرما "والر" و "پیت" نفت و سایر وسایل گرمایشی توزیع خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مدیریت بحران استان تصمیم گرفته در دو ماه آینده اسکان دائمی را انجام دهد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول