اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

اهتمام جدی دولت به جبران عقب‌ماندگی‌های قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت:‌ در سال‌های اخیر شاهد بودیم که حجم عظیم اعتبارات و خدمات به سمت قم سرازیر شد و با اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی گام‌هایی اساسی در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های قم برداشته شد.

اهتمام جدی دولت به جبران عقب‌ماندگی‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی امروز در مراسم افتاحییه نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر طی سخنانی اظهار کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای پاسداشت خدمات دولتمردانی است که تمام وجود خود را صرف خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه و یار امام و انقلاب هستند و این دو شهید گرانقدر اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دادند و با همین کار نام خود را در تاریخ ایران اسلامی جاودان کردند.

استاندار قم با اشاره به اهمیت تبیین عملکرد دولت برای مردم گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات انجام شده از سوی دولت و نظام در عرصه‌های مختلف به مردم است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن برای تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده بهره‌برداری کنند یادآور شد: در هفته دولت دستگاه‌های دولتی وارد حیطه جدیدی از فعالیت‌ها می‌شوند و این هفته موجب ایجاد تحول در دستگاه‌ها می‌شود.

پیریایی تقویت انسجام، اتحاد و شناخت بیشتر دستگاه‌ها نسبت به وظایف، خدمات و دستاوردهای یکدیگر را ضروری دانست و یادآور شد: باید افق دید خود را گسترده‌تر کنیم و در عرصه خدمت‌رسانی به مردم گام‌های بلندتری برداریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در دولت نهم و دهم در راستای رشد و توسعه قم اقدامات قابل توجهی انجام شده است اضافه کرد: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که حجم عظیم اعتبارات و خدمات به سمت قم سرازیر شد و با اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی گام‌هایی اساسی در راستای جبران عقب‌ماندگی‌های قم برداشته شد.

استاندار قم ضرورت توجه به بعد کیفی در برگزاری نمایشگاه جلوه‌های خدمت در کنار پیشرفت کمی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مدیران باید نسبت به حوزه فعالیت خود شناخت کافی و جامع داشته باشند و اگر دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها آن گونه که حق مطلب است فعالیت کنند دیگران نمی‌توانند وارد حوزه کاری آنها شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول