اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی

افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی به همراه دوره آموزشی فردا در تالار غدیر دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی در قم برگزار می‌شود

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج دانشجویی استان قم برای آموزش دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی اظهار کرد: در این راستا همایشی با عنوان افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی و با رویکرد آموزشی در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش 250 دانشجوی جدیدالورود در اردوهای جهادی شرکت خواهند داشت و آموزش‌های لازم برای حضور با کیفیت آنها در اردوی جهادی ارائه می‌شود.

حسن ضیایی با اشاره به مباحثی که در این همایش مطرح می‌شود عنوان کرد: در این همایش تلاش می‌کنیم تا دانشجویان را با فلسفه اردوهای جهادی و  وظایفی که در ارتباط با شرکت در این اردوها به عهده آنان گذاشته می‌شود، آشنا کنیم.

وی ابراز داشت: در آغاز این برنامه یکی از اساتید دانشگاه صحبتی در رابطه با اردوهای جهادی خواهد داشت و پس از آن کارگروه‌های مختلف برای آموزش دانشجویان تشکیل می‌شود.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم خاطر نشان کرد: در این کارگروه‌ها مباحثی مانند مخاطب‌شناسی، روش‌های جذب، جذاب‌سازی و کلاس‌داری تدریس می‌شود.

وی گفت: اساتید این کارگروه‌ها از نخبگان اردوهای جهادی هستند که سال‌ها در این اردوها تجربه کسب کرده‌اند.

ضیایی عنوان داشت: ارتباط این افراد با دانشجویانی که برای نخستین بار در اردوی جهادی شرکت می‌کنند، می‌تواند در بهبود کیفیت این اردوها تاثیر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه جنبه توجیهی دارد افزود: پس از پایان این همایش جلسه توجیهی گروه‌های جهادی با حضور مسئولان گروه‌ها به صورت جداگانه برگزار خواهد شد و هر گروه فعالیت‌های خود را در جریان برگزاری اردوهای جهادی شهریور ماه هماهنگ می‌کند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: در پایان این همایش در بعد از ظهر جمعه دو گروه جهادی دانشگاه قم و دانشگاه صنعتی به سوی روستاهای هدف خود در مناطق محروم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول