اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براثر عارضه قلبی

حجت‌الاسلام صلاح‌الدین جلیلی دارفانی را وداع گفت

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام صلاح‌الدین جلیلی از فضلای برجسته و نامی کرمانشاه و منبری معروف این شهر بر اثر بیماری قلبی دارفانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام صلاح‌الدین جلیلی دارفانی را وداع گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام صلاح‌الدین جلیلی از فضلای برجسته و نامی کرمانشاه و منبری معروف این شهر صبح امروز بر اثر بیماری قلبی دارفانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام جلیلی از خاندان علم و تقوا و روحانیت اخلاقی و منبری شناخته شده این شهر بود که سالیان زیادی از عمر خود را صرف جلسات مذهبی و معنوی این شهر کرد و حسن خلق و رفتار ارزنده وی زبانزد خاص و عام بود.

مرحوم حجت‌الاسلام جلیلی فرزند مرحوم آیت‌الله حسام‌الدین جلیلی و نوه مرحوم آیت‌الله شجاع‌الدین جلیلی در سال 1337 هجری شمسی در کرمانشاه متولد شد.

وی دروس حوزوی را در محضر اساتید بزرگی همچون آیت‌الله عبدالجلیل جلیلی، آیت‌الله عبدالله نظری و آیت‌الله مهدی زمانی کیومرثی فرا گرفت.

مرحوم حجت‌الاسلام جلیلی علاوه بر امامت جماعت مساجد جلیلی و حاج شهبازخان کرمانشاه، از اعضای اصلی دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرمانشاه بود.

مراسم تشییع و تدفین حجت‌الاسلام حاج شیخ صلاح‌الدین جلیلی روز جمعه سوم شهریور ماه در ساعت 9 صبح از مسجد آیت‌الله جلیلی شهر کرمانشاه به سمت باغ فردوس و قطعه علما و نیز مراسم ترحیم این عالم ربانی روز شنبه چهارم شهریور در مسجد آیت‌الله جلیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول