اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس خبر داد

اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان خبر داد.

اختصاص 25 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید صادقانه و خالصانه برای خدمات‌رسانی به مردم اهتمام ورزند و هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر نباید انجام شود.

وی افزود: دولت و نظام اسلامی طی بیش از سه دهه فعالیت خود اقدامات ارزنده‌ای برای رفاه و آسایش مردم انجام داده که البته باید میزان و کیفیت فعالیت‌ها بیشتر و بهتر شود.

این نماینده مجلس با تجلیل از خدمات بی‌نظیر و ارزنده شهید رجایی و باهنر خاطر نشان کرد: اگر امروز نام شهیدان رجایی و باهنر در انقلاب ماندگار شده به خاطر اخلاص و نیت پاکشان در خدمت‌رسانی بوده و مسئولان باید این راه را تداوم ببخشند.

احمدی خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به کنگان شد و تصریح کرد: شهرستان کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: بر اساس آمار موجود، پروژه‌های شهرستان کنگان با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال بسته شده و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در این شهرستان برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه تعریف پروژه‌های مورد نیاز شهرستان صورت پذیرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به روند تقسیم بودجه استانی افزود: سهم شهرستان کنگان از بودجه استان بوشهر حدود هفت درصد است که انتظار می‌رود این اعتبارات افزایش یابد.

احمدی گفت: مجموع بودجه اختصاص یافته به استان قریب به 350 میلیارد تومان است که سهم شهرستان کنگان از این بودجه 25 میلیارد تومان خواهد بود که نسبت به سال گذشته 15 میلیارد ریال افزایش داشته است.

وی خواستار بازسازی وضعیت ادارات و نهادهای کنگان شد و اضافه کرد: با توجه به وضعیت موجود و رشد انفجاری جمعیت در شهرستان کنگان باید با نگرشی جدی و تحول‌گرایانه نسبت به بهبود وضعیت ادارات شهرستان اقدام شود.

احمدی خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید بیشتر و بهتر از گذشته تلاش و فعالیت کنیم و باید از همه ظرفیت و توان موجود برای رشد و تعالی استان و شهرستان بهره ببریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول