اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

آشنایی مردم با خدمات دولت نمایشگاه خدمت ماندگار

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نمایشگاه خدمت ماندگار را در آشنایی هر چه بیشتر مردم با اقدامات دستگاه‌های دولتی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم مؤثر دانست.

آشنایی مردم با خدمات دولت نمایشگاه خدمت ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی‌فراهانی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ارائه عملکرد نهادهای اجرایی استان در این نمایشگاه راضی کننده است اظهار کرد: نمایشگاه خدمت ماندگار نسبت به سال‌های گذشته رشد بهتری داشته است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آخرین سال خدمت دولت دهم هستیم نمایشگاه به خوبی برگزار شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها برای جذب مخاطبان این نمایشگاه باید تلاش لازم را داشته باشند خاطر نشان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان شرایطی را برای سهولت حضور مردم در نمایشگاه ایجاد کنند.

وی بازدید مردم از نمایشگاه خدمت ماندگار را در تقویت ارتباط هر چه بیشتر مردم و دولت مؤثر دانست و اضافه کرد: بسیاری از مردم با عملکردهای دولت در بخش‌های مختلف آشنا نیستند و این نمایشگاه بستر ارتباط مردم با خدمات دولت را ایجاد می‌کند.

امیرآبادی حضور و عملکرد غرفه بنیاد نخبگان، مؤسسات دولتی و شهرداری را قابل قبول و مطلوب دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از پروژه‌های عمرانی دولت به بهره‌برداری رسیده است، این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مردم با خدمات عمرانی دولت آشنا شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی عملکرد خوبی داشته است تصریح کرد: اجرای طرح‌های عمرانی در استان هم رشد خوبی داشت و اعتبارات افزایش یافت اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته باز هم شاهد عقب‌ماندگی‌ها در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مدیران استان در زمینه عمران بخش‌های روستایی و شهری قابل قبول بوده است خاطر نشان کرد: البته عملکرد مسئولان تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد و برای رسیدن به نقطه آرمانی تلاش مضاعفی باید صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول