اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

«خونگاه» و «دشت‌رز» دنا گازرسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا از گازرسانی به خونگاه و دشت‌رز از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا در آینده نزدیک خبر داد.

«خونگاه» و «دشت‌رز» دنا گازرسانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، مرادعلی پیوند در بازدید از مناطق خونگاه و دشت‌رز از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا از گازرسانی به این مناطق در آینده نزدیک خبر داد.

فرماندار دنا با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار در بخش پاتاوه، گازرسانی به مناطق این‌چنینی را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اساسی و مورد توجه مسئولان و تلاشگران عرصه خدمتگزاری به مردم دانست.

پیوند افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد به اهالی این روستاها در خصوص گازرسانی و با همت تلاشگران و مدیران اجرایی در شرکت گاز استان، کار مطالعاتی این طرح نیز انجام شد و با کلنگ‌زنی پروژه‌های گازرسانی در این روستاها شاهد بهره‌مندی مردم منطقه از نعمت گاز طبیعی در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی توسعه گازرسانی به روستاها را گامی برای محرومیت‌زدایی و دلگرم شدن ساکنان این مناطق دانست و گفت: بهره‌مندی روستاها از نعمت گاز می‌تواند در جذب توریست و گردشگر به این مناطق نقش مهمی داشته باشد.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه گازرسانی گام مثبتی در جهت پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر خواهد بود، افزود: گاز طبیعی به عنوان منبع انرژی پایدار که اهمیت اساسی در سبد انرژی کشور دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

پیوند در این بازدید به بیان مشکلات موجود در روستاها پرداخت و گفت: از اهداف مهم دولت اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیربنایی در سطح روستاها بوده و همت همه مسئولان شهرستان بر رفع مشکلات موجود است.

فرماندار دنا با تشکر از حضور مسئولان ادارات در سرکشی و بازدید از روستاها گفت: یکی از اهداف مهم برنامه‌های ده‌گردشی بررسی مشکلات مردم و روستاییان در روستا به کمک مسئولان و تسریع در روند حل مشکلات روستاییان است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول