به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوههای خدمت ماندگار، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خدمات خود را در سه بخش مشتری مداری، آموزش و رفاه رانندگان انجام میدهد که از آن جمله میتوان برگزاری کلاسهای آموزشی برای رانندگان تاکسی به منظور آشنایی با قوانین و مقررات، مسایل اجتماعی و فرهنگی را نام برد چرا که رانندگان تاکسی به عنوان سفیران بخش حمل و نقل درون شهری هستند که میتوانند خدمات شهرداری را به مردم اعلام کنند.
وی خاطر نشان کرد: برای سرعت بخشیدن به ناوگان تاکسیرانی شهر قم و سهولت و رفاه تاکسیرانان و تسریع در امر سوختگیری، چهار جایگاه CNG ویژه تاکسیها در سطح شهر قم در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان داشت: نرخ جدید کرایهها بر اساس میزان نرخ تورم و افزایش سایر خدمات تنظیم شده است و همچنین آییننامههای انضباطی و تشویقی این سازمان را به تصویب شورا رساندهایم.
اقبالیان افزود: ساماندهی مسافربران بین شهری برای نخستین بار در استان قم شروع شده و برای اطلاعرسانی بنرهای خاصی در ایستگاههای موقت پایانههای جادهای نصب شده است و تا 15 شهریور ماه جاری رانندگان این خطوط فرصت دارند برای ثبتنام به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مراجعه کنند که بعد از ساماندهی این رانندگان، خودروهای تاکسی جدید در اختیار آنها قرار میگیرد.
وی گفت: برای مسیر مجتمع فرودگاهی قم نیز 100 دستگاه خودروی مگان در نظر گرفته شده است که پس از ابلاغ رانندگان این مسیر نیز مشخص میشوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطر نشان کرد: از مجموع 2 هزار و 500 دستگاه تاکسی گردشی 300 دستگاه به تاکسی خطی با مبدأ و مقصد مشخص تبدیل شدهاند.
وی گفت: تا پایان سال جاری نیز دو شبکه تاکسی بیسیم جدید به صورت وی. آی. پی. (V.I.P.) با 200 دستگاه خودرو راهاندازی میشود.
انتهای پیام/و20/د1000