اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«کلاه قرمزی و بچه ننه» مهمان سینماهای قم شدند

خبرگزاری فارس: «کلاه قرمزی و بچه ننه» با اختصاص تمام سانس‌ها، مهمان سینماهای قم شدند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» مهمان سینماهای قم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه»، چهارمین فیلم از سری فیلم‌های کلاه‌قرمزی است که توسط جبلی و طهماسب ساخته شده است.

سینما تربیت در حالی با اختصاص چهار سانس و در ساعات 17، 19، 21 و 23 فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» را اکران می‌کند که در طرح اکران ماه مبارک رمضان میزبان فیلم سینمایی «راه بهشت» مهدی صباغ‌زاده بود.

همچنین با اتمام اکران فیلم سینمایی «به هدف شلیک کن»، سینما وتوس نیز فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» را با اختصاص چهار سانس در ساعات 18، 20، 22 و 24 اکران کرده است.

خاطر نشان می‌شود فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران همچنان با اختصاص سه سانس در ساعات 19، 21 و 23 بر روی پرده اکران سینما وتوس است.

سینما «شهر آفتاب» که به تازگی شاهد خرید سیستم پخش تصویر و صوت دالبی دیجیتال بوده است، در چهار سانس در ساعات 17، 19 ، 21 و 23 میزبان فیلم پرمخاطب «کلاه قرمزی و بچه ننه» است.   

سینما «شهر آفتاب» در طرح اکران ویژه ماه مبارک رمضان فیلم سینمایی «به هدف شلیک کن» را اکران کرده بود که به گفته مسئولان این سینما این فیلم به توفیقات چندانی دست پیدا نکرد.

بعد از موفقیت برنامه کلاه‌قرمزی در نوروز سال جاری که بازگشتی شکوهمندانه برای کلاه‌قرمزی را رقم زد پیش‌بینی می‌شود این فیلم طهماسب هم با موفقیت در گیشه و استقبال مخاطبان کوچک و بزرگ همراه شود.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» را حمید مدرسی تهیه کرده و فیلمنامه این فیلم توسط حمید جبلی و ایرج طهماسب به رشته تحریر درآمده است.

در این فیلم حمید جبلی، ایرج طهماسب، خسرو احمدی، مهدی باطبی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی و عیسی یوسفی‌پور ایفای نقش کرده‌اند.

در این فیلم پسرعمه‌زا یکی از عروسک‌های جدیدی که به تازگی جزو یاران کلاه قرمزی شده است با شیطنت‌هایش مشکلاتی برای کلاه‌قرمزی و آقای مجری ایجاد می‌کند و در سراسر فیلم عروسک محبوب سینما و تلویزیون مشغول کلنجار رفتن با این مشکلات است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول