اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

میز خدمت در منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت، میز خدمت در منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شد.

میز خدمت در منطقه ویژه پارس جنوبی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه بعد از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و به منظور تکریم ارباب رجوع، "میز خدمت" از سوی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در محل مصلای نماز جمعه شهر عسلویه راه‌اندازی شد.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این آیین اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان عملکرد مسئولان است و باید اطلاع‌رسانی لازم در این عرصه انجام شود.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و جلب رضایت مردمی در دستور کار مسئولان قرار دارد و باید نهایت توجه به مردم را داشته باشیم.

وی به اهداف راه‌اندازی میز خدمت اشاره و اذعان کرد: به منظور کاهش زمان رسیدگی به درخواست متقاضیان کار و اشتغال در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و تکریم ارباب‌ رجوع در هفته دولت "میز خدمت"، تشکیل و راه‌اندازی شده است.

این مسئول گفت: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به استناد ماده 16 قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه و ماده 5 مقررات اشتغال نیروی انسانی، بیمه و تامین اجتماعی تشکیل شده است و تنظیم امور بازار کار، نظارت بر مسائل حفاظت و بهداشت کار و سایر امور را بر عهده دارد.

حاجیانی یادآور شد: همچنین وظیفه ساماندهی وضعیت کاریابی و معرفی به کار متقاضیان اشتغال در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر عهده این مدیریت است.

وی خاطر نشان کرد: از تمام ظرفیت موجود در منطقه برای رشد و ارتقای خدمات به مردم بهره می‌بریم و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول