اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سیریک:

دولت کنونی بیشترین مسئولیت‌ها را به بانوان محول کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری سیریک گفت: دولت‌ نهم و دهم بیشترین خدمات را ارائه و بیشترین مسئولیت‌ها را به بانوان محول کرده است.

دولت کنونی بیشترین مسئولیت‌ها را به بانوان محول کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری در همایش عفاف و حجاب و جنگ شادی که در دبستان برومند شهر گروگ با شرکت جمع کثیری از بانوان و مسئولان برگزار شد، گفت: زن جلوه‌ای از جمال، محبت، خلاقیت و ربوبیت الهی و رکن اساسی در تعلیم و تربیت است و رعایت حجاب و پوشش اسلامى نه تنها مانع حضور زنان در صحنه‌هاى سیاسى و اجتماعى نیست بلکه برعکس مجوز حضور زنان در صحنه‌هاى اجتماعى به حساب مى‌آید.

محمد اسفندیاری با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیشترین خدمات و مسئولیت‌ها و توجه اساسی را به زنان داشته، اظهار داشت: دین مبین اسلام نه تنها با فعالیت‌هاى اجتماعى، فرهنگى، سیاسی و  ورزشی زنان مخالف نیست بلکه خود زمینه حضور آنان را در فعالیت‌هاى مختلف فراهم کرده است.

این مسئول بیان کرد: از جمله عوامل بسیار مهم و اساسى که در راستای آرامش و آسایش فرد و خانواده و امنیت در اجتماع نقش ایفا مى‌کند داشتن حجاب و حیا، رعایت اصول و ارزش‌هاى دینى و مذهبى، رعایت حجاب و پوشش اسلامى توسط زنان و مردان مؤمن و متدین است.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: مهم‌ترین آثار بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه ایجاد ناامنی و سلب آرامش و ترویج رذایل اخلاقی،‌ کمرنگ شدن حضور مثبت زنان در جامعه، اختلالات روحی و روانی، تزلزل نهاد خانواده،‌ افت تحصیلی و آموزشی و تضعیف اعتقادات دینی در جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک اضافه کرد: بدون شک جامعه‌ای سالم است که سلامت نسل آینده آن تأمین شده باشد و رعایت حجاب اسلامی نقش اساسی در حفظ نسل آینده و تأمین سلامت آنها دارد و زنان مربیان اصلی جامعه‌اند و انسان‌ها از دامن آنها به رشد و کمال می‌رسند.

اسفندیاری تصریح کرد: در فرهنگ اسلام محور اصلاحات فرهنگ‌سازی است و با فعالیت‏های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی می‏توان فضای اجتماعی جامعه را به سمتی هدایت کرد که افراد به صورت طبیعی و خودجوش به رعایت عفاف و حجاب رغبت کنند.

در پایان این همایش به تعدادی از بانوان فعال سیریکی جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول