اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت انجام شد

بهره‌برداری از پروژه بهسازی محور ارتباطی پارسیان بوستانو

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از بهره‌برداری پروژه بهسازی محور ارتباطی پارسیان بوستانو همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه بهسازی محور ارتباطی پارسیان بوستانو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی علیزاده ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از مسیر مذکور گفت: پروژه بهسازی محور پارسیان بوستانو از جمله پروژه‌های آماده افتتاح بخش راه استان در هفته دولت امسال بود که با حضور معاون عمرانی استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه مسیری به طول چهار کیلومتر را شامل می‌شود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: با اجرای این پروژه، عرض جاده ارتباطی شهر پارسیان به روستای بوستانو از شش متر به 11 متر توسعه یافته است.

به گفته علیزاده، این پروژه از اواخر سال 89 آغاز شده و با گذشت بیش از یک سال و نیم در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از این مسیر به عنوان محوری پرترافیک در محدوده شهر پارسیان یاد کرد و گفت: به دلیل تردد زیاد صیادان و گردشگران این منطقه و قرار گرفتن جاده در مسیر ساحلی، این مسیر از جمله پرترافیک‌ترین محورهای ارتباطی پارسیان محسوب می‌شد که با تعریض جاده آن بخش زیادی از این ترافیک کاهش یافته است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این محور پیش از این دارای مشخصات راه روستایی بود که پس از تعریض و بهسازی مشخصات آن به راه اصلی ارتقا یافت.

ادامه این مسیر تا روستای بوستانو به طول 15 کیلومتر است و پس از آن نیز تا روستای مغدان مسیری به طول 45 کیلومتر تا شهر پارسیان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول