اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 30 طرح مخابراتی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان از بهره‌برداری از 30 طرح مخابراتی در استان کردستان در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 30 طرح مخابراتی در کردستان

محمدسعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج گفت: این 30 طرح به مناسبت هفته دولت و در راستای توسعه خدمات فنی و گسترش آنها، در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها از محل اعتبارات شرکت مخابرات استان و در شهرها و روستاهای منطقه افتتاح می‌شود.

به گفته احمدی این پروژه‌ها شامل تاسیس و راه‌اندازی 12 سایت wll، تاسیس هفت سایت BTS_MICRO تلفن همراه، تاسیس هفت سایت BTS تلفن همراه (ریپیتر)، نصب و راه‌اندازی هفت کافوی نوری 1024 شماره‌ای در شهرستان‌های بانه و سقز و تاسیس دو سایت BTS تلفن همراه است.

وی افزود: طرح‌های فوق در راستای تامین سرویس‌های ارتباطی مناسب و مطمئن برای متقاضیان، گسترش شیوه‌های نوین مخابراتی، دسترسی آسان شهروندان به امکانات مخابراتی با برنامه‌ریزی‌های مدون و عمل به خط‌مشی دولت الکترونیک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب و ثبات حکومت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ها و اهداف سازمان‌های دولتی و خصوصی باید مبنی بر نیاز و خواسته‌های جامعه طراحی شود تا رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

احمدی ثبات و پایداری هر کشوری را مستلزم  وحدت و انسجام مردم دانست و گفت: فلسفه وجودی دولت مردم است و خدمت به مردم و تامین رفاه و معیشت آنان موجب رضایت‌مندی ملت و پشتیبانی از دولت را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول