اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 قم:

40 درصد املاک واقع در طرح خیابان فردوس تملک شد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم از تملک 40 درصدی املاک واقع در مسیر اجرای خیابان 55 متری فردوس حد فاصل خیابان صدوقی تا دانیال خبر داد.

40 درصد املاک واقع در طرح خیابان فردوس تملک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌ جلوه‌های خدمت ماندگار، احمد نکونام با اشاره به بودجه شهرداری منطقه چهار در سال گذشته اظهار کرد: این بودجه 19 میلیارد تومان بود که با استفاده از آن توانستیم بالغ بر 90 درصد برنامه عمرانی در حوزه خدمات شهری را محقق کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از پروژه‌های عمرانی که بلاتکلیف مانده به دلیل بروز مشکل در حوزه تملک بوده است.

شهردار منطقه چهار قم ادامه داد: در بخش عمران و خدمات شهری همدلی مردم بسیار مهم است، شهرداری برگرفته از دل مردم است و اگر بخواهیم وظایف شهرداری را تعریف کنیم فرد از ابتدای کودکی تا پایان زندگی با شهرداری سر و کار دارد.

وی با اشاره به وظایف مردم در فعالیت‌های عمرانی و خدماتی گفت: مردم باید ما را کنار خود مشاهده کرده و با همکاری در بخش خدمات شهری در کارهای عمرانی سعی در رعایت انضباط اجتماعی داشته باشند تا از بروز آسیب‌ها جلوگیری شود.

نکونام با اشاره به پروژه آزادسازی فاز یک و دو خیابان 55 متری فردوس حد فاصل خیابان صدوقی تا دانیال گفت: این پروژه جزو توسعه و تعریض‌های کلان استان بوده که اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سه میلیارد تومان برای تملک این پروژه در نظر گرفته شده است عنوان داشت: این پروژه در چهار ماهه نخست نزدیک به 40 درصد پیشرفت تملک داشته و به همین میزان از اعتبارات هزینه شده است.

شهردار منطقه چهار قم یادآور شد: با توجه به تاکیدات شهردار مبنی بر افزایش سرعت پروژه بدون تردید تا پایان سال تمام تملکات این پروژه انجام می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول