اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دولت‌ مدال کار و تلاش را از مقام معظم رهبری گرفته است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دولت‌های نهم و دهم مدال کار و تلاش را از مقام معظم رهبری گرفته است.

دولت‌ مدال کار و تلاش را از مقام معظم رهبری گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از کتابخانه عمومی الهیه زنجان، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های انجام شده توسط دولت‌های نهم و دهم، مقام معظم رهبری مدال کار و تلاش را به این دولت ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه روند و رویکرد دولت‌های نهم و دهم در مسیر عدالت و پیشرفت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مردم قبول نمی‌کنند دولت بعدی، دولت کم کاری باشد.

استاندار زنجان تایید شفاف و حمایت واضح مقام معظم رهبری را از دولت‌های نهم و دهم مهم ارزیابی کرد و گفت: حمایت مقام معظم رهبری از دولت موجب امیدواری مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نشان از رضایتمندی آنان از عملکرد دولت دارد، افزود: مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی رضایتمندی خود را از فعالیت‌های دولت نشان دادند.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سرانه مطالعه در کشور 76 دقیقه است، افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این میزان در استان زنجان 81 دقیقه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم در شهر و روستا امکان برابر برای دسترسی به امکانات مختلف از جمله کتابخانه را در کشور دارند، خاطرنشان کرد: توسعه متوازن در روستاها و شهرها موجب دسترسی مردم به همه امکانات می‌شود.

استاندار زنجان راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با راه‌اندازی این ایستگاه‌ها امکان مطالعه برای مردم فراهم می‌شود.

وی با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کتاب و کتابخوانی در استان زنجان یادآور شد: فعالیت‌های استان در این زمینه مطلوب است.

گفتنی است، در این مراسم از 10 ایستگاه مطالعه استان زنجان رونمایی شد.

همچنین طرح پیک مهر با حضور استاندار زنجان در حاشیه بهره‌برداری از کتابخانه عمومی الهیه زنجان رونمایی شد.

تجلیل از دست اندرکاران احداث کتابخانه عمومی الهیه از دیگر برنامه‌های استاندار زنجان در این برنامه بود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول