اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری منطقه 7 قم:

شکل هندسی میدان جانبازان تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: شکل هندسی میدان جانبازان به منظور کاهش بار ترافیکی تغییر می‌یابد.

شکل هندسی میدان جانبازان تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار، سید جلال طباطبایی با بیان اینکه فعالیت‌های شهرداری منطقه 7 بیشتر جنبه خدماتی دارد اظهار کرد: این منطقه بودجه 8 میلیارد و 600 میلیون تومانی در بخش عمران دارد که شامل 9 فصل می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از تملکات پروژه عمار یاسر از وظایف شهرداری این منطقه است گفت: به دلیل نوپا بودن شهرداری این منطقه هنوز در بحث تملک ورود پیدا نکردیم و از سوی دیگر چون پرونده‌های مربوطه از مناطق یک و 3 به این شهرداری منتقل نشده است، وارد کارهای درآمدی نشدیم.

معاون شهردار منطقه 7 قم با اشاره به ترافیک میدان جانبازان بیان کرد: با توجه به طرح نهایی تایید شده سازمان حمل و نقل و ترافیک، قرار شده این میدان به شکل گلابی تغییر شکل دهد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته ادامه داد: تونل باکس خیابان بوستان نجمه و معبر زیر آن اجرا شده و اصلاح هندسی حدفاصل میدان مصلی تا پل مصلی نیز انجام گرفته است.

طباطبایی بهینه‌سازی رودخانه، فضای سبز، اصلاح روکش آسفالت خیابان خاکفرج، روکش شوارع خاکفرج، اصلاح هندسی رمپ دادگستری و احداث پل عابر پیاده را از مواردی دانست که در حال انجام است.

وی عنوان کرد: بهسازی پارک شهید رجایی، احداث سه سرویس بهداشتی و یک نمازخانه در این بوستان و بهینه‌سازی دیوار رودخانه و روشنایی بوستان رجایی از جمله کارهای در دست اقدام است.

معاون شهردار منطقه 7 قم گفت: جدول‌گذاری خیابان 19 دی، پیاده‌روسازی سطح منطقه، جدول‌گذاری خیابان‌های صفائیه و ارم نیز در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی تاکید کرد: چون منطقه 7، منطقه پرتراکم مرکز شهر و زائرپذیر است، اولویت‌های ما در این منطقه بیشتر خدماتی است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول