اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه خبر داد.

اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ‌در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه در منطقه عسلویه اظهار داشت: رفع نیازهای مناطق محروم مهم‌ترین اولویت مسئولان دولت نهم و دهم است.

وی افزود: در هفته دولت امسال در شهرستان کنگان شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی تعداد زیادی طرح و پروژه زیرساختی با اعتبار بیش از 500 میلیارد ریال هستیم که گامی در توسعه شهرستان است.

فرماندار کنگان با اشاره به پروژه‌هایی که در عسلویه افتتاح شده‌اند خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی، آموزشی، بهداشتی و راه و ترابری افتتاح و کلنگ‌زنی شده‌اند.

یزدان‌شناس تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستاهای کنارخیمه و زبار، جاده دسترسی به مزارع به طول 4 کیلومتر، احداث استخر ذخیره آب، بهسازی محور روستایی هاله _ زبار و ساختمان دهیاری بیدخون از جمله این طرح‌هاست.

وی اضافه کرد: همچنین افتتاح خیابان دولت شهر نخل تقی، جایگاه CNG نخل تقی، مرکز بهداشت و درمان اخند و مدارس دو کلاسه حدیث عسلویه، حضرت مریم اخند و شهید رحمانی اخند از دیگر طرح‌های یاد شده است.

فرماندار کنگان از اجرای پروژه توسعه برق‌رسانی به روستاهای عسلویه خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها موجبات رشد و توسعه شهرستان و منطقه است.

بخشدار ویژه عسلویه نیز اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از 50 ویژه‌برنامه فرهنگی و احداث و تکمیل و کلنگ‌زنی پروژه در منطقه عسلویه انجام می‌شود.

عبدالله نادری افزود: در بخش‌های بهداشت و درمان و در حوزه ورزشی نیز چند طرح مهم و ارزشمند در شهرستان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول