اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 50 میلیارد ریال اعتبار

3 طرح عمرانی در شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 390 میلیون ریال در شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید.

3 طرح عمرانی در شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مدرسه شش کلاسه شهرک کاظمیه در شهرستان اردل اظهار داشت: این مدرسه در دو طبقه و در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع، زیربنای 520 مترمربع و حصارکشی 180 متر طول احداث شده است.

وی افزود: برای ساخت و بهره‌برداری از این مدرسه 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی از بهره‌برداری از پروژه خط انتقال گاز تقویتی شهرستان اردل خبر داد و بیان کرد: این خط انتقال به طول 22 هزار و 300 متر احداث شده و امروز در پنجمین روز از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‎گیرد.

فرماندار اردل گفت: برای راه‌اندازی این خط انتقال گاز تقویتی در اردل بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از پروژه سنگ ملاتی روستای شیخ محمود از توابع شهر اردل اذعان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ ‌بر یک‌هزار و 200 میلیون ریال و حجم 3 هزار و 100 متر مکعب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

خسروی با بیان اینکه دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات بسیار گسترده‌ای را در شهرستان اردل ارائه کرده است، تاکید کرد: امروز در پنجمین روز از هفته دولت با بهره‌برداری از این طرح‌ها سه خدمت دیگر به خدمات بی‌شمار دولت به مردم شهرستان اردل اضافه شد.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا بخشی از خدمات بی‌شمار دولت در کشور و به ویژه تلاش‌های دولت نهم و دهم برای زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان‌های محروم برای مردم تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول