اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

تجهیز تمام کانون‌های فرهنگی مساجد سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از تجهیز تمام کانون‌های فرهنگی مساجد سعدآباد در سال جاری خبر داد.

تجهیز تمام کانون‌های فرهنگی مساجد سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه دوشنبه در نشست فعالان فرهنگی و تبلیغی سعدآباد اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در ترویج و گسترش شعائر و فرهنگی دینی در جامعه برعهده دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطرنشان کرد: وجود کانون‌های فرهنگی هنری در کنار مساجد و ارائه برنامه‌های متنوع سبب می‌شود جوانان در برابر آسیب‌های فرهنگی مصون مانده و همیشه در صحنه باشند.

وی تصریح کرد: نقش کانون‌های مساجد در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ دینی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن و ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری در راستای جذب جوانان به سمت مساجد مهم و اساسی است.

جمالی اذعان داشت: باید زمینه‌های لازم برای افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مسجد در این شهر به ویژه در مناطق روستایی فراهم شود.

وی از تجهیز تمام کانون‌های فرهنگی مساجد سعدآباد خبر داد و افزود: برای رشد و اعتلای فرهنگ دینی در سعدآباد، تمام کانون‌های فرهنگی مساجد این منطقه به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مجهز می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اهمیت بسیج مساجد تصریح کرد: بسیج مساجد نقش بسیاری در گسترش فعالیت‌های ارزشمند مسجدی در جامعه دارد و جذب و ساماندهی جوانان و نوجوانان به مساجد و فعالیت‌های مسجد یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج مساجد است.

وی اظهار داشت: عمران و آبادانی بعد ظاهری و معنوی مساجد، تشکیل جلسات اعتقادی، بصیرتی و معنوی، ارتقاء فرهنگ ارزشمند قرآنی و اسلام ناب از دیگر وظایف بسیج مساجد و محلات است.

جمالی از حضور باشکوه بانوان سعدآباد در طرح‌های قرآنی خبر داد و گفت: حضور گسترده بانوان علاقمند به مباحث قرآنی در طرح قرآنی 1446 موجبات برگزاری با شکوه این طرح را در بخش سعدآباد فراهم آورده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: یکی از راه‌های تأمین نیاز روحی افراد ارتباط با قرآن کریم است که خوشبختانه امسال با توصیه‌های مقام معظم رهبری طرح 1446 در این راستا به حفظ جزء سی ام اختصاص یافت.

وی این طرح را فرصتی مناسب برای کشف استعداد و ایجاد توانمندی در اشخاص برای حفظ قرآن کریم خواند و بیان کرد: برای افزایش کیفیت برنامه‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول