اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اعلام وضعیت فوق العاده در 2 ایالت دیگر آمریکا با نزدیک شدن طوفان + عکس

خبرگزاری فارس: همزمان با نزدیک شدن طوفان گرمسیری «آیزاک» مقامات دو ایالت «لوئیزیانا» و «آلاباما» نیز وضعیت فوق‌العاده اعلام کردند.

اعلام وضعیت فوق العاده در 2 ایالت دیگر آمریکا با نزدیک شدن طوفان + عکس

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، طوفان گرمسیری «آیزاک» امروز دوشنبه مسیر خود را به سمت ایالت «لوئیزیانا» و دیگر ایالات آمریکا در حاشیه خلیج مکزیک در پیش گرفت.

بنا بر این گزارش، نزدیک شدن بادهای بسیار تند این طوفان به این منطقه باعث شد در این ایالت ها وضعیت فوق العاده اعلام شود.

 

 

این گزارش افزود: در حال حاضر طوفان آیزاک مسیری را در آمریکا در پیش گرفته است که یادآور طوفان «کاترینا» است که حدود 7 سال پیش در این مناطق تلفات و خسارات بسیاری را بر جا گذاشت.

مرکز ملی سنجش طوفان در میامی هشدار داد: این طوفان امروز دوشنبه به سواحل فلوریدا رسیده است و بادهای موسمی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت این مناطق را در می نوردند. علاوه بر این، احتمال این وجود دارد که ظرف 24 ساعت آینده این طوفان به گردباد شدیدی تبدیل شود.

 

 

بر اساس این گزارش، در حال حاضر سه ایالت لوئیزیانا، می‌سی‌سی‌پی و آلاباما درست یک روز پس از آنکه طوفان آیزاک، نخستین روز از نشست سالانه جمهوریخواهان در فلوریدا را لغو کرد، اعلام وضعیت فوق العاده کردند.

پیش بینی شده است که این ایالت ها در روزهای آینده شاهد بارش های سنگینی باشند.

«رابرت بنتلی» فرماندار ایالت آلاباما فرمان تخلیه مناطق جنوبی این ایالت را صادر کرده است.

علاوه بر این، «بابی جیندال» فرماندار ایالت لوئیزیانا نیز به شهروندان این ایالت توصیه کرد بهتر است خانه های خود را ترک کنند.

«فیل برایانت» فرماندار ایالت «می‌سی‌سی‌پی» همزمان با آماده شدن مقامات این ایالت برای مواجهه با توفان گرمسیری «آیزاک» وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

 

 

بنا بر این گزارش، کارشناسان هواشناسی در ایالت می‌سی‌سی‌پی در نشست روز یکشنبه با فرماندار و دیگر مقامات این ایالت در مرکز عملیات فوری می‌سی‌سی‌پی اعلام کردند بادهای توفانی گرمسیری در سواحل این ایالت از دوشنبه‌ شب آغاز می‌شود و احتمالا تا چهارشنبه نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

مرکز ملی توفان در آمریکا اعلام کرد حداکثر سرعت بادهای این توفان تا 100 کیلومتر در ساعت تشدید خواهد شد و احتمالاً در 48 ساعت آینده، سرعت این بادها افزایش می‌یابد.

توفان آیزاک در ایالت فلوریدا نخستین روز از گردهمایی سالانه جمهوریخواهان برای معرفی کاندیدای نهایی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را لغو کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول