اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب:

جشنواره شعر جوان در سراب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب از برگزاری جشنواره شعر جوان آذربایجان برای یازدهمین سال پیاپی در شهرستان سراب خبر داد.

جشنواره شعر جوان در سراب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، رضا شفیع‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ترغیب و تشویق شاعران جوان و حمایت از خلاقیت در حوزه شعر و ادب را از جمله اهداف برگزاری جشنواره شعر جوان عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره در دو موضوع آزاد و ویژه برگزار خواهد شد و در بخش ویژه شاعران جوان سروده‌های خود را در موضوع‌های عاشورا، انتظار و غدیر ارائه خواهند کرد.

شفیع‌نژاد گفت: اشعار در دو زبان فارسی و ترکی آذری پذیرفته خواهند شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سراب خاطرنشان کرد: این جشنواره از آنجایی که عنوان جوان را دارد بنابراین فقط شاعران زیر 29 سال می‌توانند در آن شرکت کنند.

شفیع‌نژاد از چاپ مجموعه اشعار رسیده و منتخب در یک مجموعه مجلد و نیز اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان هیئت داوری جشنواره خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: شاعران جوان می‌توانند تا تاریخ 20 شهریور اشعار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره ارشاد اسلامی سراب ارسال کنند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول