اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر محلات:

شهردار محلات پانزدهمین شهردار تلاشگر کشور شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر محلات از انتخاب شهردار این شهرستان در ردیف 15 شهردار تلاشگر 27 استان کشور خبر داد.

شهردار محلات پانزدهمین شهردار تلاشگر کشور شد

قاسم رئیس‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی ایران آنلاین جلال رضایی به عنوان پانزدهمین شهردار تلاشگر از بین شهرداران 27 استان کشور انتخاب شد که این نشان‌دهنده بالا بودن فعالیت‌های عمرانی در سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار خوب عمرانی در سطح شهر در حال انجام است که این فعالیت‌ها موجب تغییر چهره نقاط مختلف شهر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر محلات در ادامه از احداث جاده دسترسی پارک سرچشمه به سمت یادمان شهدای گمنام خبر داد و بیان داشت: به منظور کاهش ترافیک و دسترسی آسان گردشگران به پارک سرچشمه اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی استان عملیات ساخت این جاده را آغاز کرده است.

رئیس‌اکبری با بیان اینکه این جاده به طول دو کیلومتر احداث می‌شود گفت: اعتبار اختصاص یافته به این پروژه در فاز نخست 180 میلیون تومان است که با تخصیص اعتبار عملیات آغاز شده است.

به گفته وی برای تکمیل و احداث این پروژه 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین از پایان کار سنگ‌تراشی سنگ میدان آزادگان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه عملیات تراش سنگ این میدان با موفقیت به اتمام رسید و نگرانی‌هایی که در این مورد وجود داشت از بین رفت.

عضو شورای اسلامی محلات تکمیل پارک کوهنورد تا پایان شهریور ماه و آغاز عملیات تعریض خیابان شهید قندی‌پور بعد از گذشت هفت سال را از برنامه‌های آتی شهرداری محلات عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول