اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هم‌اندیشی هیئت پرورش اندام استان قم عنوان شد

حل مشکلات پرورش اندام نیازمند وفاق و همدلی ورزشکاران

خبرگزاری فارس: نخستین نشست هم‌اندیشی ورزشکاران پرورش اندام استان قم با هدف هم‌افزایی و حل مشکلات این هیئت برگزار شد.

حل مشکلات پرورش اندام نیازمند وفاق و همدلی ورزشکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نخستین نشست هم‌اندیشی هیئت پرورش اندام استان قم عصر امروز با هدف هم‌افزایی و ایجاد همدلی و اتحاد، آسیب‌شناسی این رشته ورزشی و حل مشکلات پیش روی ورزشکاران پرورش اندام استان قم با حضور مسئولین، ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته در دفتر این هیئت در ورزشگاه حیدریان قم برگزار شد.

مجید تلخابی سرپرست جدید هیئت پرورش اندام استان قم در این نشست به بررسی مشکلات و موانع پیش روی این ورزش در استان پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت پرورش اندام رشته‌های متعددی را زیر پوشش خود دارد، از این رو همواره دچار مشکل، تفرقه و جدایی بین اعضا بوده است که با برنامه‌های در نظر گرفته شده و همکاری و حمایت همه ورزشکاران امیدواریم این مشکلات و موانع را از پیش رو برداشته و به ارتقای سطح این ورزش در استان قم کمک کنیم.

وی همچنین از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده برای این رشته ورزشی خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه مختلفی مانند تجلیل از افتخارآفرینان رشته پرورش اندام، بهره‌گیری از دانش و تجربه پیشکسوتان این رشته، برگزاری کلاس‌های مربیگری از جمله پاورلیفتینگ و برگزاری مسابقات متعدد تدوین شده است که فقط در سایه دوستی، همدلی و حمایت می‌توان به آنها رسید.

در ادامه این نشست قدرت‌الله باقری سرپرست پیشین این هیئت در سخنانی به تبیین مشکلات پیش روی فعالیتش پرداخت و اظهار کرد: قرار بود بنده به مدت یک یا دو ماه در این سمت کار کنم، اما این کار حدود 18 ماه طول کشید و با توجه به نداشتن سابقه و تجربه در این مورد مشکلات زیادی برای من به‌ وجود آمد.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که دو گروه جا‌به‌جا می‌شوند تقصیر‌ها و مشکلات را به حساب گروه و رئیس قبل می‌اندازند بیان کرد: خوشبختانه این بار چنین اتفاقی نیفتاد و تلاش آقای تلخابی برای جمع کردن رقبا به عنوان دوست برای کمک و پیشرفت یکی از بهترین کارهایی بود که در این مدت انجام شده است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان قم نیز سخنران بعدی این نشست بود که بر اهمیت آسیب‌شناسی و یافتن راه منطقی برای حل مشکلات و موانع و همچنین ایجاد اتحاد و همدلی بین ورزشکاران تاکید کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول