اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت پرورش اندام استان قم:

2 میلیون تومان وام به ورزشکارانی که در مسابقات شرکت می‌کنند اعطا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت پرورش اندام استان قم گفت: در آینده‌ای نزدیک به ورزشکارانی که می‌خواهند در مسابقات شرکت کنند مبلغ 2 میلیون تومان وام اعطا خواهد شد.

2 میلیون تومان وام به ورزشکارانی که در مسابقات شرکت می‌کنند اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجید تلخابی عصر امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات هیئت پرورش اندام استان قم که با حضور جمعی از مربیان و ورزشکاران رشته‌های ورزشی این هیئت برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت پرورش اندام رشته‌های متعددی را زیرپوشش خود دارد، از این رو همواره دچار مشکل، تفرقه و جدایی بین اعضا بوده است.

وی ضمن تشکر از ریاست قبلی این هیئت افزود: رئیس قبلی هیئت به علت اینکه از درون ورزشکاران این رشته برنخاسته بود با تلاش بی‌فایده مواجه شد، ما در هیئت مدیره جدید از کمک دیگر اعضا، مربیان و ورزشکاران رشته‌های زیرپوشش استقبال می‌کنیم و منتظر بهره‌مند شدن از نظرات و پیشنهادات این عزیزان برای هر چه پربار شدن فعالیت‌های هیئت پرورش اندام در قم هستیم.

سرپرست هیئت پرورش اندام قم در ادامه با بیان اینکه رشته پرورش اندام جزو سنگین‌ترین رشته‌های ورزشی است افزود: متاسفانه ادغام شدن رشته‌هایی مانند طناب‌کشی به این هیئت موجب لطمه خوردن رشته پرورش اندام شده است و این مسئله نشان می‌دهد در خصوص این هیئت ورزشی کار تخصصی صورت نگرفته است و ریاست قبلی نیز به علت نداشتن نیروی متخصص و همچنین متحد نبودن افراد مجبور به بستن دفتر هیئت ورزشی پرورش اندام شد.

تلخابی با بیان اینکه در فرصت یک‌ساله که در اختیارش قرار گرفته برای رسیدن این هیئت به مقام و رتبه مناسب برنامه‌ریزی کرده است بیان کرد: متاسفانه متحد نبودن افراد موجب لطمه خوردن به هیئت و بروز اختلاف و جدایی بین اعضا خواهد شد و این امر نیز مطمئناً ما را از رسیدن به اهداف باز خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مشکلات ورزشکاران رشته پرورش اندام پرداخت و تصریح کرد: بعضی از ورزشکاران با فروختن ماشین و طلای همسران خود به بازی‌ها و مسابقات می‌روند و این مسائل موانعی را برای درخشش ورزشکاران قمی ایجاد می‌کند و باید به دنبال راهی بود که به این ورزشکاران کمک‌های لازم انجام شود.

سرپرست هیئت پرورش اندام استان قم با اعلام اینکه در آینده‌ای نزدیک به ورزشکارانی که می‌خواهند در مسابقات شرکت کنند مبلغ 2 میلیون تومان وام اعطا خواهد شد، به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کار این هیئت پرداخت و اظهار کرد: برنامه مختلفی مانند تجلیل از افتخارآفرینان رشته پرورش اندام، بهره‌گیری از دانش و تجربه پیشکسوتان این رشته برای ارتقای سطح این ورزش، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری از جمله پاورلیفتینگ و برگزاری مسابقات متعدد تدوین شده است که فقط در سایه دوستی، همدلی و حمایت می‌توان به آنها رسید و موجب ارتقای سطح این ورزش در استان و حتی کشور شد.

تلخابی در ادامه با بیان اینکه بودجه ما از خیلی رشته‌های ورزشی دیگر که نسبت به ما از ورزشکاران کمتری نیز برخوردار هستند پایین‌تر است افزود: از مشکلات دیگر ما این است که متاسفانه با وجود داشتن مجوز و باشگاه، بیمه بازنشستگی شامل حال ما نمی‌شود که خوشبختانه در این زمینه صحبت‌هایی با آقای لاریجانی انجام شده که قرار است به زودی به نتیجه برسد.   

سرپرست هیئت پرورش اندام استان قم آماده کردن سالن برای مسابقات قوی‌ترین مردان و همچنین تدوین تقویم سالانه مسابقات را از دیگر برنامه‌های این هیئت دانست و خاطر نشان کرد: دوری ورزشکاران از یکدیگر یکی از مهم‌ترین دلایل بروز مشکلات است و امیدواریم با برگزاری این جلسات و حل مشکلات موجب پیشرفت و ارتقای سطح ورزش در استان قم باشیم.

تلخابی در پایان زلزله آذربایجان را مصیبتی برای تمام مردم ایران دانست و بر جمع‌آوری کمک‌های ورزشکاران برای هموطنان زلزله‌زده تاکید کرد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول