اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایتی از ‌عمق کینه فتنه‌گران و برخی آقازاده‌ها نسبت به انقلاب

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه ‌به بررسی حوادث پس از انتخابات پرداخت و گفت: در فتنه 88 جزوه‌ای از خانه یکی از آقازاده‌ها بیرون آمد که نشان‌دهنده عمق رفتار فتنه‌گران در آن کوران بود‌.

روایتی از ‌عمق کینه فتنه‌گران و برخی آقازاده‌ها نسبت به انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام جواد نصرالله‌پور ‌در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای بیست ساله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در جمع تعدادی از جوانان کانون‌ها در یک محفل مناظره‌ای عنوان کرد: برخی از کسانی که تا پیش از فتنه 88 خود را عین نظام می‌دانستند و پیشوندهای مختلفی توسط دوستانشان احراز کرده بودند ماهیت خود را نشان دادند.

وی اظهار کرد: دختر و پسر و همسر این افراد در آن هنگامه جفاها به این انقلاب کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه که پاسخگوی سؤالات متعدد جوانان در این نمایشگاه بود، ابراز داشت: همسر برخی افراد در روز انتخابات ریاست جمهوری دهم اعلام کردند اگر از صندوق کاندیدای مورد حمایت آنان بیرون نیاید، کشور به آتش کشیده می‌شود و دختر در میدان ولی‌عصر دست به اغتشاش می‌زند و پسر نیز با پول دانشگاه، کار دیگری می‌کند که همه در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.

نصرالله‌پور با بیان اینکه همه این کارها تنها مقابله با رکن رکین انقلاب یا همان ولایت فقیه بود، تصریح کرد: فرهاد دانشجو عنوان می‌کند که اگر درآمد 12 سال دانشگاه آزاد را برای صفر کردن بدهی‌ها صرف کنیم، هنوز کم است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه جزوه‌ای از خانه یکی از آقازاده‌ها بیرون آمد که نشان‌دهنده عمق رفتار فتنه‌گران در آن کوران بود، تصریح کرد: در این جزوه از عنوان ایران پس از ولایت فقیه یاد شده بود که این هم از نشانه‌های دیگر ولایت‌ستیزی اصحاب فتنه است.

نصرالله‌پور در ادامه با بیان اینکه ما نیز به نوبه خود گلایه‌های فراوانی از احمدی‌نژاد در ارتباط با جریان انحرافی داریم، تصریح کرد: اگر احمدی‌نژاد تنها 11 روز ناپسند در کارنامه خود دارد، برخی هشت سال در مقابل رهبری و نظام قرار گرفتند ولی اکنون می‌بینیم که احمدی‌نژاد پشت سر رهبری در حال خدمت به مردم به خصوص محرومان و مستضعفان است.

این هادی سیاسی در ادامه به مشکلاتی که در دوره هشت ساله اصلاحات برای عرصه فرهنگ کشور پیش آمد، اشاره کرد و گفت: مسئولان ارشد فرهنگی در برخی وزارتخانه‌ها خون به دل رهبری کردند و دریغ از این که رئیس جمهور درصدد تغییر برآید.

نصرالله‌پور در ادامه با بیان اینکه یک تار موی احمدی‌نژاد هزاران بار به سران فتنه و خواص بی‌بصیرت می‌ارزد، عنوان کرد: کارهایی در این دولت صورت گرفت که تا سال‌های سال رکورد آن پابرجا خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی ‌که جریان انحرافی در انتخابات آینده چه نقشی خواهد داشت، عنوان کرد: زلف جریان اصلاحات و انحرافی به هم گره خورده و این‌ها عاقبت در یک نقطه به هم می‌رسند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این‌ها بدانند که عاقبت در انتخابات آینده مغلوب جریان حزب‌اللهی خواهند شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول