اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت پیروزی مقابل همیاری اراک

تیم فوتسال برق شیراز به لیگ دسته یک صعود می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال برق شیراز فردا در صورت پیروزی مقابل همیاری اراک به لیگ دسته یک صعود می‌کند.

تیم فوتسال برق شیراز به لیگ دسته یک صعود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ دسته دوم فوتسال کشور برق شیراز در ورزشگاه 22 بهمن این شهر پذیرای تیم همیاری اراک است و با پیروزی در این دیدار در دو هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود را به لیگ دسته یک قطعی می‌کند.

نارنجی‌پوشان شیرازی که در این فصل بازی‌های درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند فردا فرصت خوبی دارند تا دل هواداران فوتسال فارس را شاد کنند.

سرمربی تیم فوتسال برق شیراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز درباره این بازی مهم اظهار داشت: اهمیت این بازی خانگی برای ما بسیار است و می‌خواهیم با شکست دادن تیم همیاری در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات صعودمان را قطعی کنیم.

محمدامین شرقی ادامه داد: هفته گذشته برابر تیم یزد چهار بازیکن مصدوم و محروم داشتیم که باعث شد بازی را واگذار کرده و نتوانیم در یزد جشن صعود را برگزار کنیم.

وی افزود: تیم همیاری نیز از شانس بسیاری برخوردار است تا به عنوان تیم دوم گروه صعود کند؛ از این رو این تیم با قدرت در مقابل ما ظاهر می‌شود و بازیکنان باید مواظب حملات آنها باشند.

سرمربی تیم فوتسال برق در پایان گفت: برای دیدار برابر همیاری اراک بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و از هواداران و مسئولان می‌خواهیم در این بازی حساس ما را تنها نگذارند تا به اتفاق آنها جشن صعود را در شیراز برپا کنیم.

به گزارش فارس، بازی برقی‌ها از ساعت 16:30 بعدازظهر فردا در استادیوم 22 بهمن شیراز برگزار می‌شود و حضور هواداران و علاقمندان در این بازی تاثیر بسزایی در افزایش روحیه بازیکنان تیم شیرازی دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول