اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

پشتوانه مردمی بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: حمایت‌های مداوم مردم از مجموعه نیروی انتظامی مهم‌ترین دلیل موفقیت این تشکیلات در دستیابی به اهداف متعالی بوده است.

پشتوانه مردمی بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سردار عبدالرضا آقاخانی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرضا افزود: خدمتگزاری شایسته به مردم و تلاش در راستای ایجاد امنیت پایدار به عنوان سرلوحه مجموعه نیروی انتظامی مطرح است.

وی ادامه داد: مردمی‌بودن و همراهی مردم به عنوان مهم‌ترین وجه تمایز پلیس امروز با دستگاه‌های امنیتی قبل از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به فضای فرهنگی شهرستان شهرضا اضافه کرد: پیشینه درخشان این شهر در عرصه‌های علمی و فرهنگی مهم‌ترین دلیل موفقیت نیروی انتظامی در شهرضا بوده است.

وی با تشریح وضعیت کشف مواد مخدر در ایستگاه شهید امامی شهرضا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته باید با اختصاص امکانات و تجهیزات مناسب امکان فعالیت سوداگران مرگ را در این منطقه سلب کنیم.

آقاخانی در ادامه با تشریح جنگ نرم دشمنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی بیان داشت: حاکمیت روح معنوی در نیروهای پلیس، تمامی کمبودها را کم‌رنگ کرده است و برخورد با فتنه‌گران سال 88 بهترین مصداق این ادعا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت خدمتگزاری شایسته به مردم شهرضا گفت: وجود بیش از 750 شهید و 6 هزار رزمنده دفاع مقدس در شهرستان شهرضا وظیفه هر مسئولی را برای خدمت به مردم این دیار سنگین می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در سفرهای مختلفی که بنده به کشورهای مختلف داشته‌ام از شهرضا به عنوان یک شهر عالم‌پرور یاد می‌کنند و این بیانگر جایگاه عظیم و سترگ این شهرستان در عرصه‌های علمی و فرهنگی است.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در بررسی‌هایی که از فعالیت‌هایی سرهنگ خسرو احمدی داشتیم خدمات ارزنده‌ای از سوی مجموعه وی انجام گرفته است و از آقای امیرخانی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان شهرضا انتظار داریم که با استفاده شایسته از فضای فرهنگی شهرستان، زمینه رشد و تعالی حوزه انتظامی را مهیا کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول