اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته دولت

5 پروژه آبرسانی به روستاهای قائمشهر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز هفته دولت پنج طرح آبرسانی به روستاهای قائمشهر بهره‌برداری شد.

5 پروژه آبرسانی به روستاهای قائمشهر بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، مدیر آبفای روستایی شهرستان قائمشهر بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پنج طرح آبرسانی به روستاهای گزنه کلا، دشتیان، فوریجا، آهنگرکلا خرابه و کروا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع  آبرسانی کروا قائمشهر با آبرسانی به9  روستا و بهره‌برداری 1038 خانوار با اعتبار استانی یک میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نظرعلی قلی‌پور مشخصات پروژه‌های آبرسانی به روستای دشتیان را  با هزینه‌ای بالغ بر یک‌هزار میلیون ریال برشمرد و گفت: برای بهره‌برداری 20 خانوار به بهره‌برداری رسید.

وی درباره آبرسانی به روستای گزنه کلای قائمشهر نیز تصریح کرد: این طرح با اعتبار750 میلیون ریال برای بهره‌مندی 30 خانوار افتتاح شد.

این مسئول طرح آبرسانی به روستای فوریجا با مجموع اعتبار هزینه شده 400 میلیون ریال از منبع تامین اعتبار ماده 180 و منابع داخلی برای 13 خانوار را یکی دیگر از طرح‌های افتتاحی امروز برشمرد و ابراز داشت: مجموع اعتبار هزینه شده برای طرح آبرسانی به روستای آهنگرکلا خرابه 500 میلیون ریال برای 15 خانوار آبرسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره آبفار شهرستان قائمشهر در سال 91 ایجاد هشت پروژه و 9 مجتمع آبرسانی به 25 روستا برای بهره‌مندی 2هزار و 720 خانوار از آب شرب بهداشتی را اجرایی کرد.

قلی‌پور با اشاره به اینکه شهرستان قائمشهر 148 روستا دارد، اذعان داشت: 103 روستای شهرستان در پوشش آبفای روستایی هستند که با اجرای این پروژه‌های تعداد روستاهای برخوردار از آب شرب سالم به 128 روستا افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول