اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت انجام شد

افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت چهار پروژه عمرانی، فرهنگی و آموزشی محمودآباد با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، همزمان با آخرین روز از هفته دولت بعدازظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان و مردم منطقه چهار پروژه عمرانی، فرهنگی و آموزشی افتتاح و به بهره‌برداری رسمی رسید.

فرماندار محمودآباد در آیین افتتاح گلزار شهدای روستای اورطشت این شهرستان بیان داشت: ما همواره خود را مدیون این شهدای عزیز می‌دانیم و خوشحالم که در سالروز شهادت رجایی و باهنر یکی از پروژه‌های افتتاحی شهرستان طرح ساماندهی گلزار شهدای این خطه است..

جواد واحدی با اشاره به اینکه بنا به فرمایش ارزشمند معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی مزار شهدا میعادگاه اهل یقین است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که مزار این جان برکفان جامعه که در راه اعتلای میهن عزیزترین داشته خود یعنی جانشان را فدا کردند در خور شأن و عظمت کار آنها باشد.

امام جمعه محمودآباد نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که هفته دولت به حق با نام این عزیزان گره خورده است، تصریح کرد: کارهای خوبی پس از انقلاب در کشور صورت گرفته است که در دولت‌های نهم و دهم برجسته‌تر بوده است.

حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ساماندهی گلزار شهدای گرانقدر را کمترین کار ممکن در برابر رشادت‌های این مردان خدا دانست و افزود: باید قدردان دلیرمردی‌های شهدای عظیم الشان باشیم چرا که هر چه داریم به برکت خون آن‌ها است.

وی با تقدیر از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و همچنین امنای این گلزار شهدا بیان داشت: مرقد 17 شهید والا مقام در کنار امام زاده قاسم(ع) این روستا نورانیت و معنویت خاصی به این منطقه داده است که باید همگی از این فرصت به وجود آمده استفاده کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران محمودآباد در ابتدای این مراسم با تقدیر از حضور همه مسئولان بیان داشت: گلزار شهدای اورطشت 17 شهید از هفت روستای این منطقه را در کنار مقبره نورانی امام‌زاده قاسم(ع) در خود جای داده است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

سید اسماعیل حسینی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه "همین تربت پاک شهیدان است که تا روز قیامت میعادگاه عارفان و عاشقان خواهد بود" ابراز داشت: باید از این فرصت نهایت استفاده را کنیم و گلزار پاک شهدا را به نحوی ساماندهی کنیم که به واقع میعادگاه باشد.

حسینی همچنین با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساماندهی مزار شهدا به اندازه تعداد مزار موجود در شهرستان نیست، از فرماندار محمودآباد خواست تا توجه بیشتری در بحث تخصیص اعتبارات داشته باشد.

به گزارش فارس، همچنین پروژه‌هایی همچون کانال کشی روستای شومیا، خانه عالم روستای بونده، رختکن و زمین فوتبال روستای گالشپل از جمله طرح‌های مورد افتتاح امروز شهرستان محمودآباد بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول