اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لاله افتخاری ‌در گفت‌و‌گو ‌با ‌فارس:

سخنرانی رهبری‌ در اجلاس نم خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس نم را یکی از رویدادهای مهم این جنبش دانست و گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس نم خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست است.

سخنرانی رهبری‌ در اجلاس نم خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست است

لاله افتخاری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: تهدیدات دشمن ‌علیه جمهوری اسلامی ایران شعاری بیش نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: آشنایی با جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام به‌عنوان یک نظام مستقل و اسلامی که علی‌رغم 33 سال تبلیغات سوئی که در همه مسائل علیه ما صورت گرفته و ما توانسته‌ایم همه تحریم‌ها و تهدیدها را دور بزنیم و فرصتی برای پیشرفت و خودکفایی را به‌دست آوریم.

افرادی که به ایران می‌آیند از پیشرفت ایران شگفت‌زده می‌شوند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که برای نخستین بار به کشور ما می‌آیند از این همه پیشرفت شگفت‌زده شده‌اند و کاملا خلاف تصورات غلطی بود که رسانه‌های بیگانه بر ذهن آنها القاء کرده بودند.

همکاری‌هایی که در حاشیه اجلاس نم صورت می‌گیرد بسیار ارزشمند است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌هایی که در حاشیه اجلاس صورت می‌گیرد بسیار ارزشمند است و برای تمام کشورهای جهان به‌ویژه جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه حائز اهمیت است.

جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل و حامی مظلومان جهان است

افتخاری جمهوری اسلامی ایران را یک کشور مستقل و حامی مظلومان جهان خواند و گفت: ایران اسلامی به عنوان یکی از اصلی‌ترین قربانیان ترورها است و به لطف خدا بتوانند تفاهم‌نامه‌هایی که در این ارتباط صورت می‌گیرد به نفع کسانی که تحت فشار و خشونت‌های جهانی قرار گرفته‌اند باشد و به ضرر کسانی باشد که می‌خواهند با قدرت علمی و یا اقتدار سیاسی خودشان حق مردم را سلب کنند و استقلال و عزت آنها را خدشه‌دار کنند.

 

 

سخنرانی رهبر معظم انقلاب در اجلاس نم از مهم‌ترین رویدادهای جنبش عدم تعهد است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس نم یکی از رویدادهای مهم این جنبش است، با توجه به اینکه ایشان خودشان زمانی به عنوان یکی از سران جنبش عدم تعهد در این اجلاس شرکت می‌کردند و اکنون به عنوان هدایت‌گر جهان اسلام هستند.

فرمایشات مقام معظم رهبری نکته کلیدی جنبش عدم تعهد است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این اجلاس را از نکات کلیدی جنبش عدم تعهد خواند و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین تغییرات که می‌تواند صورت بگیرد این است که تغییری پیرامون مسائل فرهنگی صورت پذیرد که اکنون دنیا دارد از لحاظ فرهنگی و معنوی آسیب می‌بیند.

وجود یک شخصیت عالم و روحانی در سیاست خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست است

افتخاری تاکید کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری خط بطلانی بر شعار جدایی دین از سیاست است که بیگانگان سال‌ها برای تحقق این شعار تلاش کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان تصریح کرد: وجود یک شخصیت عالم و روحانی در عالم سیاست خط بطلانی بر این شعار انحرافی است، خط و مشی جنبش عدم تعهد باید تاییدکننده دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب باشد و از سویی دیگر اکنون که کشور ما سکاندار اجلاس نم شده است باید در طی این سه سال از همه ظرفیت‌های جهان اسلام برای رفع تبعیض، خشنونت و ... استفاده کند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول