اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن منهای 60 کیلوگرم

کاراته‌کای قمی راهی لیگ جهانی شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از اعزام کاراته‌کای قمی به پیکارهای لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه خبر داد.

کاراته‌کای قمی راهی لیگ جهانی شد

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده یکی از پر افتخارترین کاراته‌کاهای قمی محسوب می‌شود که امید زیادی به موفقیت وی در لیگ جهانی و همچنین پیکارهای قهرمانی جهان داریم.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته کشورمان در رده سنی بزرگسالان بعد از پشت سر گذاشتن رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، بلافاصله کار خود را با آغاز تمرینات برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2012 آغاز کرد و اکنون راهی ترکیه می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: درخشش تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان وصف‌ناپذیر بود و تیم ملی موفق شد مدال‌های رنگارنگ زیادی را در هر دو بخش کومیته تیمی و انفرادی کسب کند.

وی عنوان داشت: هیئت کاراته استان قم نیز در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی بزرگسالان سه کاراته‌کا داشت که از بین آنها دو نفر موفق به کسب مدال شدند و امید زیادی داریم که در پیکارهای جهانی نیز صاحب مدال شویم.

عابدی اضافه کرد: به هر حال رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که قرار است در آبان ماه به میزبانی کشور فرانسه برگزار شود از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم ملی کاراته تلاش می‌کند با تمام توان به مصاف حریفان برود.

وی بیان داشت: یکی از کاراته‌کاهای موفق قمی در سال‌های اخیر امیر مهدی‌زاده است که در وزن منهای 60 کیلوگرم هم‌اکنون تنها کاراته‌کای قمی حاضر در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان است که در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه حضور دارد.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: مهدی‌زاده با سابقه کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا و چندین رقابت بین‌المللی از جمله مسابقات بین‌المللی اتریش و ترکیه، یکی از افتخارات کاراته کشور محسوب می‌شود و ان‌شاءالله در مسابقات لیگ جهانی و پیکارهای جهانی حرف‌های زیادی از موفقیت‌های وی خواهیم شنید.

وی بیان کرد: مهدی‌زاده بامداد پنجشنبه نهم شهریور ماه به عنوان عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان در وزن منهای 60 کیلوگرم همراه با سایر ملی‌پوشان راهی ترکیه شد تا از روز شنبه یازدهم شهریور ماه در چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته‌وان به مصاف حریفان خود برود.

چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در حالی به میزبانی کشور ترکیه برگزار می‌شود که امیر مهدی‌زاده در مسابقات سومین مرحله لیگ جهانی در کشور اندونزی نیز حضور داشت اما موفق به کسب مدال نشد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول