اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

فرمایشات رهبر انقلاب در اجلاس نم محاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در افتتاحیه شانزدهمین اجلاس نم گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب محاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنبش عدم تعهد بود.

فرمایشات رهبر انقلاب در اجلاس نم محاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با کیفیت برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران اظهار داشت: برگزاری اجلاس تاکنون بر اساس قضاوت همه رسانه‌ها این است که با نظم و شکوه خاصی برگزار شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به حضور پرشور سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران گفت: حضور سران و هیئت‌های عالی‌رتبه عضو جنبش عدم تعهد در طول دوران این جنبش و اجلاس 15 دوره گذشته کم‌نظیر و یا بی‌نظیر بوده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این استقبال و حضور کشورها در سطح عالی نشان‌دهنده عزت انقلاب اسلامی ایران است و با وجود اینکه حجم عظیم رسانه‌های دنیا را بر علیه ایران داریم اما همه به این عزت و اقتدار ایران اعتراف کردند.

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: هر کس کمترین نگاهی به رسانه‌های موجود دنیا و خبرگزاری‌های حتی کشورهای غربی داشته باشد به این دست می‌یابد که همه معتقدند که حضور در این اجلاس بسیار محکم و قوی بوده است.

 

فرمایشات رهبر معظم انقلاب نقطه عطفی در تاریخ اجلاس نم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در افتتاح شانزدهمین اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد حقیقتا یک نقطه عطفی در تاریخ اجلاس عدم تعهد است.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد عنوان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری محاکمه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنبش عدم تعهد بود و در این بیانات ارزشمند سیاست‌های استکباری و استعماری آنها به‌طور جدی به چالش کشیده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با مقایسه اتفاقاتی که در غرب صورت می‌گیرد با اتفاقاتی که در کشورهای آسیا و دیگر کشورها رخ می‌دهد این را به همه دنیا اعلام کردند که چه تبعیضی به اسم عدالت در دنیا حاکم است.

حجت‌الاسلام محمودی بیان داشت در بیانات رهبری برای دنیا مشخص شد که چه حق‌کشی به اسم حقوق بشر دارد صورت می‌گیرد و چه ملت‌هایی دارند تازیانه قدرت‌های استعماری را تحمل می‌کنند.

 

فرمایشات رهبری زنگ خطر و بیدار باشی برای مجامع بین‌المللی بود

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری علی‌رغم محاکمه سیاست‌های استکبار، زنگ خطر و بیدار باشی برای مجامع بین‌المللی که بعضی از سران آن در همین اجلاس حضور دارند، بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد: امروز سازمان ملل و دیگر سازمان‌ها که به‌صورت منطقه‌ای و ... کار را دنبال می‌کنند بدانند که دنیا در حال ورود به یک شرایط جدید است و آنها باید نقش خودشان را ایفا کنند.

وی ادامه داد: به نوعی سیاست‌های موجود آنها هم زیر سئوال است که تاکنون کوتاهی کردید و از این به بعد خودتان باید فضایی را در این شرایط جدید فراهم کنید.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با بیان اینکه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد قطعا روشنگری و بیداری ملت‌های اسلامی و سران این کشورهای اسلامی تاثیر خاص خودش را می‌گذارد، تصریح کرد: اگرچه دنیای استکبار هم دنبال سیاست‌های استکباری خودش است ولی انقلاب اسلامی ایران و حرکت ملت غیور ایران اسلامی با رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انقلاب راه خودش را پیدا کرده است و مخاطب خودش را هم در دنیا دارد و قطعا آینده روشن‌تری را خواهیم داشت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول