اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ترافیک همچنان دل‌مشغولی گردشگران شمال/ پیش‌بینی ترافیک سنگین در سوادکوه

خبرگزاری فارس: ترافیک همچنان دل ‌مشغولی گردشگران شمال به ویژه در محورهای مواصلاتی مازندران است.

ترافیک همچنان دل‌مشغولی گردشگران شمال/ پیش‌بینی ترافیک سنگین در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، تعطیلات اخیر موجب حضور گسترده مسافران به استان مازندران شده است که محور جنوبی استان مازندران در سوادکوه شاهد حجم بیشتری از مسافران بوده است و عریض شدن محور سوادکوه می‌تواند به مدیریت آسان‌تر حجم سنگین مسافرت‌ها پاسخ دهد..

حسن امیری بخشدار مرکزی سوادکوه در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تاکید بر ترافیک سنگین در محور سوادکوه، گفت: حجم بالای مسافر تعطیلات اخیر بیشتر از انتظارات ما بوده است.

بخشدار مرکزی سوادکوه به آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر، راه و شهرسازی و فرمانداری و سایر دستگاه‌ها نقش برجسته‌ای در مدیریت ترافیک سنگین بر عهده دارند.

وی به فاصله کمتر از 30 دقیقه‌ای شهر زیراب تا قائمشهر اشاره کرد و گفت: این فاصله در روزهای ترافیک تا بیش از سه ساعت طول کشیده است.

امیری بر لزوم بهره‌برداری از طرح 4 بانده شدن محور سوادکوه تاکید کرد و گفت: در صورت عریض شدن و بالابردن ایمنی محور سوادکوه شاهد مدیریت آسانتر حجم سنگین مسافر خواهیم بود.

بخشدار مرکزی شهرستان سوادکوه به لزوم برنامه‌ریزی برای برگشت مسافران اشاره کرد و یادآور شد: ادارات و نهادهای مختلف شهرستان سوادکوه همه تلاش خود را برای ایمنی و تردد روان سفر انجام می‌دهند.

*هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در محور سوادکوه حضور دارد

جهانگیر آذری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به سنگین بودن ترافیک محور سوادکوه در روزهای اخیر گفت: سه گشت جاده‌ای هلال احمر سوادکوه در محور سوادکوه مستقرند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از گشت ویژه تابستانی در اوریم سوادکوه خبر داد و افزود: گشت‌های جاده‌ای هلال احمر سوادکوه با یک دستگاه ست نجات هیدرولیک در گدوک و سرخ‌آباد مستقر شده‌اند.

وی از امدادرسانی به چهار تصادف در محور سوادکوه خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر سوادکوه آمادگی لازم برای خدمت به مسافران محور سوادکوه را داراست.

آذری از وجود بیشترین حجم مسافر در سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از عصر فردا شاهد ترافیک سنگین برگشت مسافران باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از فعالیت شبانه‌روزی بیش از 15 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر سوادکوه برای پوشش محور سوادکوه خبر داد.

*12 مرکز درمانی سوادکوه آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند

حسینعلی امیری مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وجود 12 مرکز درمانی در شهرستان سوادکوه گفت: دو مرکز درمانی شیرگاه و پل سفید و بیمارستان شهدای سوادکوه به صورت شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی آمادگی دارند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه به وجود تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث مختلف اشاره و گفت: اقدامات مختلف درمانی در حد قابل انتظار در سوادکوه انجام می‌شود و در صورت نیاز به اقدامات پیشرفته به اماکن بهداشتی شهرستان‌های مجاور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول