اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

کارگاه آموزشی رابطان پایگاه اطلاع‌رسانی اصناف برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه آموزشی رابطان ادارات صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی استان کردستان عصر امروز برگزار شد.

کارگاه آموزشی رابطان پایگاه اطلاع‌رسانی اصناف برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در این کارگاه آموزشی، گفت: آموزش در دنیای امروز یکی از ارکان مهم بهره‌وری و اثربخشی در سازمان‌ها به شمار می‌آید و سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای اعضای زیر پوشش این سازمان توانسته گام‌های مهم و اساسی را در این زمینه بردارد.

به گفته سیروس شاه‌غیبی استان کردستان با دارا بودن 11 مجمع امور صنفی و 196 اتحادیه صنفی یکی از استان‌های مطرح در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه اصناف و بازاریان محسوب می‌شود.

وی افزود: به منظور رشد و پیشرفت عملکرد حوزه اصناف و اجرای سیاست‌های مرکز امور اصناف برگزاری این کلاس‌های آموزشی در استان لازم و ضروری است.

شاه‌غیبی با اشاره به اجرایی شدن مصوبات کارگاه آموزشی رؤسای ادارات اصناف و رابطان پایگاه اطلاع‌رسانی استان‌ها که تیرماه در استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، گفت: برگزاری منظم کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقاء خدمات اصناف و بازاریان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

نخستین کارگاه آموزشی رابطان ادارات صنعت، معدن و تجارت و رابطان مجامع امور صنفی استان در سال‌جاری در شهرستان سنندج با معرفی سایت جدید Iranianasnaf.ir برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول