اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان:

3 امتیاز بازی گهر را به راحتی از دست دادیم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه علیرغم بازی خوب ما 3 امتیاز دیدار با گهر را به راحتی از دست دادیم.

3 امتیاز بازی گهر را به راحتی از دست دادیم

رضا خالقی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار این هفته تیمش برابر گهر زاگرس، اظهار داشت: ما در این بازی با هدف کسب پیروزی و فرار از رده‌های آخر جدول به میدان رفته و تا اواخر بازی نیز به هدف خود دست پیدا کرده بودیم.

وی تصریح کرد: حق ما در برابر گهر کسب 3 امتیاز بود که متاسفانه باز هم علیرغم شایستگی‌هایی که داشتیم به پیروزی نرسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این پرسش که چه عواملی موجب عدم نتیجه‌گیری تیمش شده است؟ گفت: مسائل مختلفی دست به دست هم داده تا در این فصل ما به حق خود نرسیده و در رده هفدهم جدول قرار گیریم.

خالقی‌فر متذکر شد: حضور در رده هفدهم جدول زیبنده فوتبال خوزستان و شهر آبادان با هواداران پرشوری که دارد نیست و تلاش می‌کنیم در هفته‌های آینده نتایج ضعیف طی 7 دیدار نخست را جبران کنیم.

* بدشانسی نفت آبادان را رها نمی‌کند

وی افزود: نفت آبادان مشکل فنی و تاکتیکی ندارد و در بسیاری از بازی‌ها از جمله برابر گهر بدشانسی موجب شد در ثانیه‌های آخر نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کنیم.

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان تاکید کرد: شاید این حرف چندان حرفه‌ای نباشد، اما در فصل جاری بدشانسی گریبان تیم ما را رها نمی‌کند و در اکثر بازی‌ها با وجود برتری بر حریف نتیجه نگرفته‌ایم.

خالقی‌فر ادامه داد: خوشبختانه به دلیل دیدارهای تیم ملی حدود 2 هفته لیگ برتر تعطیل است و تلاش می‌کنیم در این مدت نقاط ضعف اصلی خود را برطرف کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: با وجود حمایت هواداران پرشمار نفت آبادان،‌ روزهای سخت را پشت سر گذاشته و امیدوارم در هفته‌های بعدی بتوانیم نفت واقعی را به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول