اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

راهیابی 12 طرح دانش‌آموزان خوزستان به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش خوزستان گفت: 12 طرح دانش‌آموزان استان به مرحله کشوری چهاردهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.

راهیابی 12 طرح دانش‌آموزان خوزستان به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از آموزش و پرورش خوزستان،‌ مسعود اکبری اظهار داشت: این تعداد طرح در مرحله کشوری توسط طراحان آنها مورد دفاع قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برای شرکت در چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی 20 هزار طرح به دبیرخانه‌های استانی سراسر کشور تحویل شد که از این تعداد، یک هزار و 87 طرح به عنوان برگزیده‌های استانی به دبیرخانه کشوری تحویل داده شدند.

اکبری ادامه داد: پس از دو مرحله داوری، 427 طرح به جلسه دفاع حضوری طراحان دعوت شدند و سهم استان خوزستان 12 طرح است که توسط 22 دانش‌آموز طراحی شده‌اند.

این مسئول در آموزش و پرورش خوزستان عمده طرح‌های ارائه شده در جشنواره خوارزمی را در زمینه نانوتکنولوژی عنوان کرد و گفت: 13 دانش‌آموز از شهرستان بهبهان، شش نفر از نواحی مختلف اهواز و از هر کدام از شهرهای آبادان، ایذه و اندیمشک یک نفر در ارائه و تهیه این طرح‌ها مشارکت داشته‌اند.

معاون آموزش و پرورش خوزستان متذکر شد: جلسه دفاع حضوری طراحان خوزستانی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  14 و 15 شهریور ماه سال جاری در دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: شایسته است طراحان ضمن تماس با دبیرخانه استانی به شماره‌های 3332615-3332678-0611 برای اطلاع از ساعت پرواز نسبت به تکمیل طرح خود اقدام و با آمادگی کامل در جلسه دفاع شرکت کنند.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول