اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام:

لازمه ترویج فرهنگ مهدوی آشنایی با فرهنگ فاطمی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام گفت: در راستای فهم بیشتر فرهنگ مهدویت، لازمه ترویج فرهنگ مهدوی آشنایی با فرهنگ فاطمی است.

لازمه ترویج فرهنگ مهدوی آشنایی با فرهنگ فاطمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌اصغر نورایی ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان شهرستان چرام اظهار داشت: آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و باورهای بنیادین فرهنگ والای مهدوی زمینه‌ساز استقرار و برپایی حکومت سراسر عدل منجی موعود است.

وی افزود: همه باید در مقابل جنگ نرم دشمنان اسلام از فرهنگ مهدویت و ولایت دفاع کرده و جوانان کشور را با فرهنگ فاطمی آشنا کنیم چرا که لازمه ترویج فرهنگ مهدویت آشنایی جوانان با فرهنگ فاطمی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام تصریح کرد: قبل از اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با هدف ضربه زدن به فرهنگ دینی و اسلامی آسیب جبران‌ناپذیری به پیکره جامعه اسلام وارد کنند باید نسل جوان و آینده‌ساز را در مقابل تهدیدهای دشمنان هوشیار سازیم.

وی با بیان اینکه باید فرزندانمان را از نظر معنوی و فرهنگی دوست‌دار و تشنه سیره و منش زندگی حضرت فاطمه (س) و فرهنگ مهدوی کنیم، عنوان کرد: هیچ مکتبی نمی‌تواند در برابر مکتب اسلام قد علم کند چرا که برای هر مقطع سنی الگوهایی دارد که برای کودکان حضرت علی‌اصغر (ع)، برای جوانان حضرت علی‌اکبر (ع) و برای خواهران حضرت زینب (س) را به عنوان الگوهای برتر معرفی کرده است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ترویج و تعمیق دادن مبانی دینی یک تکلیف کفایی است نه عینی، مسئولین می‌توانند محافل و کرسی‌های مهدویت را با حضور اساتید و علما و نیز همایش‌هایی در این زمینه رونق دهند.

نورایی افزود: اساتید و متفکران چه حوزوی و چه دانشگاهی باید از حریم امامت و ولایت دفاع کنند چرا که امروزه آمریکا کنگره شیعه‌شناسی برپا می‌کند و با نرم‌افزارهای نوین، وجهه اسلام ناب محمدی را نشانه رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چرام دفاع از حریم ولایت و امامت را وظیفه هر مسلمانی دانست و ابراز داشت: رکن اساسی اسلام بر مبنای ولایت پایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی را دشمن به نام جنگ نرم آغاز کرده است، متذکر شد: ما در قبال دین خود موظف هستیم تا با آگاه‌سازی نسل جوان و افکار جوانان با فرهنگ مهدوی از دین اسلام و ولایت فقیه حفاظت کنیم زیرا دشمن درصدد آن است که به دو خط مشی شیعیان که یکی خط سرخ عاشورای حسینی و دیگری خط سبز مهدوی است، ضربه وارد کند.

نورایی اذعان داشت: همه مسئولین در دستگاه‌ها با توجه به امکانات موجود در جامعه می‌توانند لوازم تبلیغ و گسترش فرهنگ غنی مهدویت را مهیا کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول