اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

25 پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان لرستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 25 پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان استان خبر داد و گفت: به همین منظور صاحبان این واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

25 پرونده تخلفاتی در حوزه آرد و نان لرستان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، حجت‌الله بیرانوند گفت: برای شناسایی واحدهای متخلف در مدت یک هفته 181 مورد بازرسی از واحدهای حوزه آرد و نان انجام شد که بر اساس این اقدام، واحدهای متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل داده شد.

وی تعداد تخلفات این واحدها را از جمله گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نداشتن پروانه کسب 26 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: میزان ریالی تخلفاتی این واحدها همچنین 20 میلیون و 180 هزار ریال بوده که اکنون پرونده این واحدها توسط تعزیرات حکومتی استان در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: مردم می‌توانند برای شناسایی بهتر واحدهای متخلف با این سازمان همکاری جدی داشته باشند، تا بتوان در سریع‌ترین زمان نسبت به برخورد با متخلفان اقدام کرد.

بیرانوند افزود: در راستای برخورد قاطع با متخلفان در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه آرد و نان علاوه بر تلفن 124 ستاد خبری، اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی لرستان نیز به صورت شبانه‌روزی به این تخلفات رسیدگی می‌کند.

وی گفت: این گونه اقدامات از جمله شناسایی واحدهای متخلف و برخورد با آنها تنها برای رفاه حال بیشتر مردم و خرید اقلام و کالای با کیفیت و قیمت مصوب است و به طور قطع این سازمان در زمینه برخورد با متخلفان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/ل30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول