اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد رشت خبر داد

ساخت 220 واحد مسکن مددجویی رشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد رشت از ساخت 220 واحد مسکن مددجویی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

ساخت 220 واحد مسکن مددجویی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا محمدی عصر امروز در جلسه کمیته امداد این شهرستان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از واحدهای مسکن مددجویی در سال 90 توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار گرفت، اظهار کرد: این واحدها در مناسبت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی از ساخت 220 واحد مسکن مددجویی در سال جاری خبر داد و افزود: این واحدها طبق طرح مقاوم‌سازی سازمان نظام مهندسی در دست ساخت است.

این مسئول ادامه داد: 30 واحد مسکن مددجویی هر کدام به مساحت 46 متر مربع و با هزینه 11 میلیون تومان و در مجموع با اعتبار 330 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعمیرات جزئی و کلی 615 واحد مسکن مددجویی در رشت صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اعتبار تعمیرات این واحدها بیش از 2 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

محمدی درباره افتتاح واحدهای مددجویی در هفته دولت یادآور شد: در هفته دولت امسال 30 واحد مسکن مددجویی رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول