اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

رؤسای اداره جوانان شهرستان‌های مهران و دره‌شهر منصوب شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های مهران و دره‌شهر منصوب شدند.

رؤسای اداره جوانان شهرستان‌های مهران و دره‌شهر منصوب شدند

فرزاد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: برای توسعه بیشتر فعالیت‌های حوزه ورزش در شهرستان‌های دره‌شهر و مهران مدیران ادارات ورزش و جوانان این دو شهرستان منصوب شدند.

وی ادامه داد: طی احکام جداگانه‌ای عباس عبدالهی و هاشم غلامرضایی به ترتیب به عنوان رؤسای ادارات ورزش و امور جوانان شهرستان‌های مهران و دره‌شهر منصوب شدند.

این مسئول اضافه کرد: امید است این افراد با در نظر گرفتن خط‌مشی اداره کل، وظایف محوله را برابر مقررات به انجام رسانده و تمامی تلاش خود را با همکاری کارشناسان، صاحب نظران، پیشکسوتان و هیئت‌های ورزشی در امر پیشبرد ورزش و امورات جوانان منطقه به کار گیرند.

فتاحی تصریح کرد: این افراد نیز با حضور مسئولان ارشد شهرستانی و مدیریت ارشد این دستگاه طی هفته جاری در شهرستان‌های مهران و دره‌شهر منصوب شدند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی برای توسعه ورزش استان در بخش‌های زیرساختی، ایجاد و توسعه سرانه‌های ورزشی، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در دو بعد قهرمانی و همگانی برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول