اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم:

قم در سخت‌ترین گروه لیگ برتر پینگ‌پنگ قرار گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از مشخص شدن حریفان تیم پسران قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: قم در سخت‌ترین گروه مقدماتی قرار دارد.

قم در سخت‌ترین گروه لیگ برتر پینگ‌پنگ قرار گرفت

عباس اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه بهترین پینگ‌پنگ‌بازان قمی راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شده‌اند اظهار کرد: پینگ‌پنگ‌بازان قمی به منظور حضور موفق در پیکارهای لیگ برتر قهرمانی کشور تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده و با روحیه به این مسابقات اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به هم‌گروهی قم با تیم‌های مدعی قهرمانی این دوره از پیکارها در ادامه به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دو رده سنی اشاره و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، رقابت‌های تنیس باشگاه‌های برتر کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان بخش پسران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه قم یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی پسران کشور محسوب می‌شود ابراز کرد: این در حالی است که این مسابقات با شرکت 12 تیم مدعی در مرحله مقدماتی در دو گروه به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به مشخص شدن میزبان و زمان برگزاری پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی پسران باشگاه‌های برتر کشور بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان هیئت پینگ پنگ استان کردستان در شهر سنندج از تنیس‌بازان پسر استان‌های مختلف پذیرایی می‌کند.

اشعری افزود: مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور با شرکت تیم‌های مدعی حاضر در این دوره در حالی قرعه‌کشی شد که طی آن تیم پینگ‌پنگ اعزامی پسران قم در گروه دوم با تیم‌های مدعی قهرمانی هم‌گروه شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ، در این دوره از مسابقات 12 تیم از استان‌های کشور حضور دارند که طبق قرعه‌کشی صورت گرفته این تیم‌ها در دو گروه تقسیم شدند که از امروز به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم با بیان اینکه تیم قم با مربیگری ابوالفضل اسدی و ترکیبی متشکل از پنج پینگ‌پنگ‌باز راهی این مسابقات شده است ابراز کرد: بر این اساس در گروه دوم تیم‌های پینگ‌پنگ پتروشیمی بندر امام، نفت و گاز گچساران، هیئت پینگ‌پنگ قم، هیئت قزوین و نماینده میزبان یعنی سنندج در تلاش برای کسب جواز صعود به عنوان یکی از دو تیم برتر این گروه به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که تیم‌های قدرتمندی نیز در گروه نخست این دوره از رقابت‌ها قرار دارند و در تلاش برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها و حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر این فصل پینگ‌پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار حساسی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول