اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد

توزیع لوازم‏التحریر با 35 درصد کمتر از نرخ بازار در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع انواع نوشت‏افزار و لوازم‏التحریر با 35 درصد کمتر از نرخ بازار در این استان خبر داد.

توزیع لوازم‏التحریر با 35 درصد کمتر از نرخ بازار در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد فروهر ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: به زودی نمایشگاه پاییزه در سمنان برپا می‏شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه، انواع نوشت‏افزار و لوازم‏التحریر مورد نیاز دانش‏آموزان برای سال تحصیلی آینده با قیمت 35 درصد کمتر از نرخ موجود در بازار ارائه خواهد شد و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تامین وسایل تحصیلی دانش‏آموزان استان سمنان است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این محصولات دارای آرم «تهران دفتر» است و مردم می‏توانند آن را از غرفه‏های مختلف این نمایشگاه تهیه کنند.

فروهر همچنین از خریداری 130 هزار جلد دفترچه برای تامین درخواست شهروندان سمنانی در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این دفترچه‏ها به استان سمنان حمل شده و آماده توزیع است.

وی به خانواده‏های سمنانی اطمینان داد که در زمینه تهیه لوازم‏التحریر برای سال تحصیلی آینده در شهرستان سمنان هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد و تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود از تامین و توزیع بیش از 500 هزار جلد دفترچه در آستانه سال تحصیلی جدید در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کالاها قرار است با قیمت تعادلی به دست مصرف‏کنندگان برسد.

فروهر اظهار داشت: این دفترچه‏ها که بدون شک دارای کیفیت و مرغوبیت مناسبی است، در انواع مختلف 40، 60، 80 و 100 برگی با کاغذ 60 گرمی و جلد 250 گرمی گلاسه تهیه شده و در استان سمنان توزیع می‏شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: توزیع شمار زیادی از این دفترچه‏ها از چند روز گذشته در استان سمنان آغاز شده است.

فروهر زمان توزیع رسمی دفترچه‏های تهیه شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تعیین قیمت در این استان را از روز شنبه، پانزدهم شهریور ماه اعلام کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: سهمیه هر شهرستان استان در این بخش مشخص شده و 130 هزار جلد دفترچه به شهرستان سمنان، 140 هزار جلد به شهرستان‏های شاهرود و میامی، 100 هزار جلد به گرمسار و آرادان، 100 هزار جلد به شهرستان دامغان و 40 هزار جلد به شهرستان مهدیشهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول